saboy Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 weet er ieman een site waar stata hoe je onder water kunt stappen rijden????P.S.: ik heb het op de playstation 2 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar rijden of lopen onder water kan in ieder geval nooit, het gebeurt alleen soms door een bug. Ik weet de controls niet van de PS2. Maar als je voor het eerst in het water springt, wordt er uitgelegd hoe je moet duiken en onder water zwemmen. Succes! Reageren
Scooter Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) eyz, saboy, Je kan alleen lopen onderwater doormiddel van een bug, wat Flying Dutchman ook al zei. Ik zal nu even uitleggen hoe je onderwater kunt lopen: Ga met multyplayer mode naar de desert naar het meer in het noorden, (in het dorpje er vlakbij kan je multyplayer beginnen). Ga dan met met multyplayer naar het watervliegtuigje vlak bij de brug. Als je met z'n tweeën aan dezelfde kant van het watervliegtuig zwemt en bijna tegelijk op triangle drukt, stapt er een player in, en vervolgens word hij eruit gegooid door de andere player. De player die eruit wordt gegooid, die beland op de bodem van het meer, verder kun je dan gewoon ademend over de bodem lopen, verder kan je niets. En als je te ver van de andere player weg loopt stopt het spel, en kom je weer terecht op de 2-player plek. Hier een kaartje met de paatsen van de multyplayer plek en dat watervliegtuigje: http://img207.imageshack.us/img207/779/kaart3ju.png En nu hoe je onderwater kunt rijden; Voer de code in dat auto's kunnen vliegen: Square, Down, L2, Up, L1, Circle, Up, X, Left En vervolgens voer je de code in dat je adem niet op kan onderwater: Down, Left, L1, Down, Down, R2, Down, L2, Down Nu rijd je onderwater, ik weet niet of je ook voordat je de cheat van dat je adem niet opkan onder water, ook moet invoeren als je boven zee vliegt. Maar als het goed is moet het nu lukken! grtz, Cesar SA Bewerkt: 1 mei 2006 door Cesar SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.