sarwish Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 hallo ik ben bij vliegschool en ben bij Circle Airstrip missie al 23 keer gedaan ik wil een seve game voor playstatsion 2 want ik wil dan bij het begin van Las Venturas Missies zijn en gelijk ook die 4 missies van die vliegtuig die je moet doe als je vliegschool missies heb gehaald
Ruurd31 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Beste Sarwish, Ik begrijp dat dit probleem niet verder komt. Er is overhet hele web geen enkele savegame te vinden die halverwege is. Ik heb al op GTAGarage gekeken en nog veel meer mods sites, er staan geen enkele savegame's voor PS2 tussen. Je zult gewoon de vliegschool moeten halen, als je dat gelukt is heb je meteen een idee hoe je moet vliegen. Na heel veel proberen moet het zeker lukken? Zoniet? Dan zul je bij een vriendje moeten vragen die ook SA op de PS2 heeft. Zodat hij hem voor je kan halen. Andere manieren zijn er niet. Tochmaar, succes Sarwish!
sarwish Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 meschien dat iemand het kan halen en het sevegame op aanvraag sevegame zet
sarwish Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 er is wel een seve game 100% en andere op gtaganes.nl maar je moet registreren en dat lukt niet als ik op registreren drukt dan kom je op deze web site gtaforum.n als iemand daar geregistreerd is wil je dan die sevegam op deze pagina zetten als je dit doet zel ik je heel dankbaar zijn
Ruurd31 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Ik upload hem wel voor je @Sarwish: Je kunt met je inlog gegevens van gtaforumook op gtagames.nl inloogen Bewerkt: 1 mei 2006 door Ruurd31
Little Mister Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Maar hoe wil jij die PS2 savegame op je PS2 gaan zetten? Je moet wel een USB stick of zo hebben. Zoiets als Max Drive van ARMax. Heb je dat dan wel?
Ruurd31 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Mooi dat je dat allemaal hebt. HIer vind je nog snel een readme die bij de savegame inzit: 1. Kopieër het .max bestand op je USB-Stick 2. Start dan je PS2 met de "AR Max" Cd en de USB Stick in een van de 2 slots. 3. Zet nu de Savegame via "Max Memory" op jouw memorycard. Bewerkt: 1 mei 2006 door Ruurd31
sarwish Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 wat is een max en ar max cd wil je wat uitgebrijde info over die 2dingen
Recommended Posts