Jump to content

Kan iemand voor mij een site maken?

Recommended Posts

Geplaatst:
gebruik frontpage zit waarschijnlijk standaard op je pc :cya:

Nee, FrontPage kost geld. En ik raad hem af omdat hij allemaal script codering in de pagina's zet die er helemaal niet in hoeft. Zulke websites zien er vaak anders uit in Firefox maar wel goed in Internet Explorer.

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DaBeast

14

• Argon

4

• X-TX

3

• Samurai

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Hmm, het lukt me zelf niet om Joomla/E107 te instaleren.

Ik heb een host hoor, een vriend host het voor me nu is hij 500 MB, later als ik meer nodig heb, krijg ik meer.

Maar ik gebruik nu eerst een test servertje voor te testen :clown: .

Weet iemand van julie mischien een programma als BlueVoda (even makkelijk en gebruiksvriendelijk) maar dan dat je het kan opslaan als Html?

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)
Hmm, het lukt me zelf niet om Joomla/E107 te instaleren.

Ik heb een host hoor, een vriend host het voor me nu is hij 500 MB, later als ik meer nodig heb, krijg ik meer.

Maar ik gebruik nu eerst een test servertje voor te testen :clown: .

Weet iemand van julie mischien een programma als BlueVoda (even makkelijk en gebruiksvriendelijk) maar dan dat je het kan opslaan als Html?

Ik ken het progama niet maar is het een WYSIWYG (wat je ziet is wat je hebt) editor of een gewone notepad (Pure html typen)?

edit: Als het een soort notepad is raad ik je conTEXT aan. site: http://context.cx

Bewerkt: door juuldr
Geplaatst:

Het is zo een WYSIWYG (gewoon afbeeldingen slepen enzo).

Kan er iemand me wat aanraden? (of een site voor me maken is ook goed :puh: )

Want ik wil zo snel mogelijk mijn mods/tools/tuts op mijn site zetten.

Dank op voorbaat :bier: .

Geplaatst:

Er wordt hier te licht gedacht over een website, dat is begrijpelijk, dat had ik ook. Een website is niet iets wat je zo maar op zet, je moet er zorg en aandacht aan besteden. Ik adviseer je dan ook om zelf aan de slag te gaan, jij weet wat je wilt, en vaak ook alleen jij kan dat waarmaken.

HTML is gelukkig niet zo'n lastige taal, ik deed er trouwens wel een tijdje over om hem te leren, maar ik had hem op 11-jarige leeftijd al onder controle (en ik ben zeer vroeg..), een poosje later als je het echt goed onder de knie hebt kun je met PHP beginnen, dat is iets lastiger maar ook niet al te moeilijk.

Ik weet het, dit klinkt simpel maar kan toch al snel een jaar duren, maar het resultaat mag er zijn, je hebt het zelf gemaakt en bent dan ook trots op jezelf (ik dan toch).

Geplaatst:
Er wordt hier te licht gedacht over een website, dat is begrijpelijk, dat had ik ook. Een website is niet iets wat je zo maar op zet, je moet er zorg en aandacht aan besteden. Ik adviseer je dan ook om zelf aan de slag te gaan, jij weet wat je wilt, en vaak ook alleen jij kan dat waarmaken.

HTML is gelukkig niet zo'n lastige taal, ik deed er trouwens wel een tijdje over om hem te leren, maar ik had hem op 11-jarige leeftijd al onder controle (en ik ben zeer vroeg..), een poosje later als je het echt goed onder de knie hebt kun je met PHP beginnen, dat is iets lastiger maar ook niet al te moeilijk.

Ik weet het, dit klinkt simpel maar kan toch al snel een jaar duren, maar het resultaat mag er zijn, je hebt het zelf gemaakt en bent dan ook trots op jezelf (ik dan toch).

Inderdaad, hoe vroeger je het kan hoe beter en HTML is echt heel makkelijk omdat het vrij logisch is, eens je het basisprincipe doorhebt kan je alles makkelijk bijleren.

Ik raad je aan om is op www.websitemaken.be rond te kijken, daar ben ik ook begonen. Ze hebben er tutorials voor beginers tot gevorderde en een goed forum. Maar je moet natuurlijk niet denken dat alles vanzelf gebeurt, dat dacht ik vroeger misschien ook een beetje; gevolg: ik heb me veel "boos" gemaakt voor niks. :puh: Maar vooral veel oefenen is de boodschap en begin met kleine stukjes code.

Geplaatst:

Ik denk dat ik toch maar een Joomla neem.

Ik wou hem instaleren, maar er ging iets fout, ik weet niet wat.

Kan iemand me helpen?

Dank op voorbaat.

Geplaatst:

Alles was geupload, aleen wist ik niet waar het bestand stond.

Hij zei telkens file not found.

Bij de andere server zei hij iets dat hij de php niet kon openen.

Mischien moet ik iets instellen bij PHPmyadmin?

Geplaatst:

Ik heb het net ook geupload en bij mij werkte het wel! Weet je zeker dat je niets fout gedaan hebt? En ondersteund je host PHP? Je kunt ook kijken op de site van Joolma bij de FAQ, daar staat ook vast wel iets bruikbaars in. Veel succes!

:sigaar:

Geplaatst:

Ben ik 100% zeker van.

Ik heb 2 hosts met php ondersteuning, dus...

Wil je me nou helpen of niet? :puh:

Just kidding :schater: .

Nouja, ik zou niet weten wat ik fout moest hebben gedaan...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...