Jump to content

Item verwijderen...

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik probeer een bestand te verwijderen maar hij zegt dat het door een programma in gebruik is maar volgens mij niet...Hoe krijg ik het nu weg ?

Geplaatst:

Moet je eens Ctrl+Alt+Delete doen en bij processen kijken. Misschien staat hij daar nog bij. Dan doe je bij het proces proces beeindigen. Als het niet zo is moet je even je computer opnieuw opstarten.

Geplaatst:

Begin eerst met het opnieuw opstarten van je PC. Wellicht draait het programma nu nog even mee en is dat over als je opnieuw hebt opgestart. Als het dan nog niet lukt wordt het betreffende programma blijkbaar automatisch gestart als Windows wordt ingeladen. Dat moet je dus voorkomen. Ik ga dan altijd naar start --> uitvoeren en typ dan msconfig. Een tabblad opent zich dan met achteraan de optie opstarten. Zoek in de lijst naar het programma en vink het uit. Start opnieuw de PC en probeer opnieuw. Nu kan het bijna niet anders of het bestandje is weg.....Als dat ook niet lukt kun je op het eerste tabblad kiezen voor diagnostisch opstarten. Dan laadt je PC alleen de meest noodzakelijke dingen en kun je de rest goed verwijderen. Let op 2 dingen. a) dat als het eerste weggehaalde vinkje het niet was, dat je die dus weer terug plaatst (immers: anders werkt misschien iets anders niet meer) en b) dat je voorderest niet gaat zitten "klooien" met de instellingen. Voor je het weet doet je PC het helemaal niet meer :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...