Daan007 Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Bedankt voor de rate maar, over de Kswiss zit helemaal geen Gaussian blur over heen. De schoen is gewoon heel wit Reageren
Daan007 Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Sorry voor de dubbelpost maar k heb weer een nieuwe sign Reageren
Kama Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Mooi werk Daan! De kleuren komen mooi uit, het lettertype past er bij, ... Een 8.5/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Sorry hoor Daan maar ik vind het niet zo goed ,ik geef je een 6.5/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Volgens mij is hij net iets te grof voor het forum. Reageren
JwNoob Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Mooie sig Daan007 De achtergrond past mooi bij je plaatje En ik vind hem niet zo grof 8/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Volgens mij is hij net iets te grof voor het forum. Nee, er is niks ergs te zien. Alleen een kont en dat is niet verboden zover ik weet. Ontopic. De laatste ziet er wel leuk uit. Alleen probeer meer met de render te doen. Nu is het een beetje saai: render,bg,tekst,border. Woehoee nieuwe sig klaar. (klinkt misschien hard maar zo is het wel) Reageren
Daan007 Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Volgens mij is hij net iets te grof voor het forum. Nee, er is niks ergs te zien. Alleen een kont en dat is niet verboden zover ik weet. Ontopic. De laatste ziet er wel leuk uit. Alleen probeer meer met de render te doen. Nu is het een beetje saai: render,bg,tekst,border. Woehoee nieuwe sig klaar. (klinkt misschien hard maar zo is het wel) Ik zal me er aan houden Maar aan deze heb ik best lang aan gewerkt PS kan een mod de titel veranderen >>> Door GTA-Sheep: Tuurlijk....<<< Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Mooi gemaakt hoor, het springt eruit! Moet ook wel met zo'n team erop Holland wereldkampioen, dat straalt van deze sig af! Reageren
Daan007 Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Naar een lange tijd weer een nieuwe sig Ik heb er lang aan gewerkt en erg me best op gedaan. Ik vind hem zelf mooi gelukt Reageren
Daan007 Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Sorry voor de dubbelpost maar er reageert niemand Dus ik bump hem omhoog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.