Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

ik heb muziek in mn usertracks folder gezet, maar hij doet het niet. Ik heb m gescand, en als ik zelf kijk voor het laden van een savegame bij de audio options, hoor ik hem wel. In het spel na het laden hoor ik echter alleen die ruis. (De savegame is gedownload, maakt dat uit?)

Geplaatst:

Ey Coeluh,

Misschien heb je niet alles gescant, maar ik heb hier een stappenplan voor je gemaakt: Als eerste zet je de liedjes in de map User Tracks. Dat vind je in Mijn documenten in de map San Andreas User Files. Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen. Je moet wel tijdens het voertuig even de radio switchen naar San Andreas User Tracks!

Dat van die savegame maakt niet echt uit. Hij moethet immers op alle savegame's doen. Dus daar ligt het sowiezo niet aan. Mocht het anders nog niet doen, dan moet je even de eerste post van het pinned topic geluidsproblemen kijken. Daar staat iets in waardoor bij sommige het wel geluid wel weer goed doet.

Alvast succes! :Y

Geplaatst:

Ik had daar al gekeken, maar er stond niks. Het vreemde vond ik juist dat hij het zonder het laden van een save het ewl doet en het niet doet als hij geladen is. Niemand idee?

Geplaatst:
Ik had daar al gekeken, maar er stond niks. Het vreemde vond ik juist dat hij het zonder het laden van een save het ewl doet en het niet doet als hij geladen is. Niemand idee?

Doet User Tracks het alleen bij de gedownloade savegame het niet, of gewoon bij elke savegame?

In het eerste geval ligt het waarschijnlijk aan de (gedownloade) savegame. Ik zou niet weten hoe je het probleem dan oplost.

Als User Tracks het bij geen enkele savegame doet, ligt het denk ik aan de bestandtypes van je nummers. In de handleiding staat dat in principe elk bestandsformaat afgespeeld kan worden, maar je moet wel de goede codecs op je computer hebben staan. Om het gemakkelijk te houden: zorg ervoor dat de nummers in MP3, WMA, WAV of OGG formaat zijn. Dan weet je zeker dat ze afgespeeld zouden moeten worden.

Als het nog niet werkt, kan je eventueel GTA:SA opnieuw installeren. De savegames en opgeslagen foto's blijven bewaard.

Geplaatst:

Doet User Tracks het alleen bij de gedownloade savegame het niet, of gewoon bij elke savegame?

In het eerste geval ligt het waarschijnlijk aan de (gedownloade) savegame. Ik zou niet weten hoe je het probleem dan oplost.

Als User Tracks het bij geen enkele savegame doet, ligt het denk ik aan de bestandtypes van je nummers. In de handleiding staat dat in principe elk bestandsformaat afgespeeld kan worden, maar je moet wel de goede codecs op je computer hebben staan. Om het gemakkelijk te houden: zorg ervoor dat de nummers in MP3, WMA, WAV of OGG formaat zijn. Dan weet je zeker dat ze afgespeeld zouden moeten worden.

Als het nog niet werkt, kan je eventueel GTA:SA opnieuw installeren. De savegames en opgeslagen foto's blijven bewaard.

(offtopic):Kan je dus ook bestanden direct van de CD naar je Userfilesmap loodsen? :engel:

Geplaatst:
(offtopic):Kan je dus ook bestanden direct van de CD naar je Userfilesmap loodsen? :engel:

Als ik me niet heel erg vergis wel, ja. :D Als je een CD met Windows Media Player ript, zijn het WMA bestanden.

Geplaatst:

Als je ff kijkt, zie je dat hij het gewoon doet normaal voor het laden en niet achter het ding. Dus het zijn goede files, zo dom ben ik ook weer niet. Ik heb maar 1 savegame, als ik nieuw game doe loopt mn spel vast, vandaar, en ik hgeb hem heel erg gemod, dus dan ben ik da allemaal kwijt.

Geplaatst:

Als ik me niet heel erg vergis wel, ja. :D Als je een CD met Windows Media Player ript, zijn het WMA bestanden.

Ik bedoel de CDA bestanden.

Geplaatst:
Als je ff kijkt, zie je dat hij het gewoon doet normaal voor het laden en niet achter het ding. Dus het zijn goede files, zo dom ben ik ook weer niet. Ik heb maar 1 savegame, als ik nieuw game doe loopt mn spel vast, vandaar, en ik hgeb hem heel erg gemod, dus dan ben ik da allemaal kwijt.

Deed User Tracks het wel goed voordat je mods erop hebt gezet? Als dat zo is, lijkt me de mods de oorzaak. Enige oplossing lijkt me dan om proberen na te zoeken welke mod iets met de radio of User Tracks doet... Maar misschien weet iemand anders hier meer over.

Ik bedoel de CDA bestanden.

Van CDA bestanden weet ik het niet zeker... Zou je zelf even moeten kijken denk ik. Mijn GTA:SA ligt er momenteel even af.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...