Robin2130 Geplaatst: 9 februari 2004 Rapport Geplaatst: 9 februari 2004 Ik heb op http://www.3dap.com/gta/ gelezen dat er een coole mod gereleased is dat je bijv een taxi kan bellen en dat je bodyguards heb en ik heb t gedownload 32.7 KB dus een erg klein bestand in RAR formaat en ik kan dat klote bestand niet openen dus weten jullie waar ik ergens anders die MOD kan downloaden??? TIP: download van www.download.com de ultimate vice city mod (166MB) Je heb dan het WTC in je stad staan en allemaal nieuwe auto's Bij het WTC staan dan onzictbare muren dus oppassen als je je vehicle mooi wio houden. en eenmaal boven het wtc dan kom je 2 mensen tegen (op foto) die Saddam en osama heten. LOL :rolleyes: Reageren
Joriz Geplaatst: 9 februari 2004 Rapport Geplaatst: 9 februari 2004 Wat is de bedoeling van dit reclame maken? Rar bestanden kan je uitpakken met WinRAR. In de GTAgames.nl download database kan je alleen maar met ZIP ingepakte bestanden vinden omdat de meeste mensen die wel uit kunnen pakken. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 9 februari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2004 Ik HEB juist winrar dus nu weet ik helemaal nix meer (sorry ik had t verkeerd uitgelegd) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.