Follow Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) hallo mijn computer doet heel gek hij gaat telkens op engels (toetsenbord) en als ik capslock indruk en het lampje brandt typ ik zonder hoofdletters en als het lampje niet brandt typ ik wel met hoofdletters en ook als ik een pagina open opent hij het in een nieuw venster Edit: Probleem opgelost, gewoon de computer opnieuw opstarten Bewerkt: 1 mei 2006 door Follow Reageren
Little Mister Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Ik denk dat dit aan je toetsenbord ligt, niet aan de computer. Hij kan misschien wel kapot zijn ofzo. Of er is iets mis met de instellingen? Dat van die venster openen op een nieuwe pagina is normaal. Dat is gewoon normaal zo. In ieder geval bij mij wel. Maar soms doet het soms ook gewoon zonder een nieuwe scherm te openen. Probleem opgelost, gewoon de computer opnieuw opstarten Bewerkt: 1 mei 2006 door Little Mister Reageren
ikt Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Rechtsonder in de windowsbalk, zie je een NL teken. Klik daarop en verander naar US ofzo. Moet lukken. Heb ik ook soms. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.