Blastov Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 advance gta, Medievil walkthrough Damos, zo'n vraag als dat is niet echt makkelijk op het internet te vinden, dan is de kans ook klein dat wij het weten al helemaal bij zo'n spel als dat. Ik stel voor dat alle vragen die niet over cheats, trainers, trailers en walktroughs gaan dat iedereen die vragen mag beantwoorden. Reageren
Damos Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Weet iemand een trainer voor pirates of the carribean waardoor je niet dood akn en het schip niet kapot @Als iemand anders het ook weet zeg het dan. Bewerkt: 15 mei 2006 door Damos Reageren
Blastov Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Damos, hier eentje en ook hier eentje Reageren
Rullez Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 mag ik codes voor formula one 05 op ps 2 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Aanvullend: Trainers/hacks voor MTA zijn verboden. Dus geen aanvragen daarvoor. Aanvullend: Zie ik toch dat hier over Hacks/Trainers word gepraat enz. Dan sluit ik onmiddelijk dit Topic en krijgt die persoon die erom vroeg een waarschuwing. Ik treed hier tegen hard op. Reageren
Blastov Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Mazzeltje, over trainers mag toch wel gepraat worden ? Het is legaal zolang het maar niet voor multiplayer word gebruikt. Reageren
Damos Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Het spel waar ik om vroeg heeft geen multiplayer dus mijn trainer is legal en welke map moet de eerste trainer staan Bewerkt: 16 mei 2006 door Damos Reageren
Dago58x Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Mag ik code's voor fifa 04 mn vriend wil zo graag alvast bedankt..!! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Mag ik code's voor fifa 04mn vriend wil zo graag alvast bedankt..!! ` Ik ga er zonder meer van uit dat je met code's de serial code voor het spel bedoeld. Dat is illegaal en mag dus niet en dus het zeer dringende verzoek hierom voortaan niet meer te vragen. Mocht je met het woord code's iets anders bedoelen heb ik natuurlijk niets gezegd...... Reageren
Dago58x Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Mag ik code's voor fifa 04 mn vriend wil zo graag alvast bedankt..!! ` Ik ga er zonder meer van uit dat je met code's de serial code voor het spel bedoeld. Dat is illegaal en mag dus niet en dus het zeer dringende verzoek hierom voortaan niet meer te vragen. Mocht je met het woord code's iets anders bedoelen heb ik natuurlijk niets gezegd...... Sorry ik wou een serial code MAg dat ?? Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Nee dat mag niet, dat valt onder het kopje "Warez" en dat is op dit forum verboden. Reageren
Pitbull Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Zijn er codes van Fifa 06, zoja heb ik het bij deze gevraagd Reageren
Damos Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ja ik wil ook wel codes voor fifa 06 weten maar ik denk dat ze er niet zijn alleen serial die illegaal zijn. Reageren
SamShine Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Serials zijn inderdaat ilegaal! Maar als je met codes cheats bedoelt, voor welk platform wil je ze dan? Reageren
Rullez Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 mag ik cheats voor formula one 05 op de ps 2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.