Jump to content

Aanvraag voor:

Recommended Posts

Geplaatst:

advance gta, Medievil walkthrough

Damos, zo'n vraag als dat is niet echt makkelijk op het internet te vinden, dan is de kans ook klein dat wij het weten al helemaal bij zo'n spel als dat.

Ik stel voor dat alle vragen die niet over cheats, trainers, trailers en walktroughs gaan dat iedereen die vragen mag beantwoorden.

• Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Blastov

11

• Damos

9

• Samurai

4

• SamShine

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand een trainer voor pirates of the carribean waardoor je niet dood akn en het schip niet kapot

@Als iemand anders het ook weet zeg het dan.

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:
Aanvullend: Trainers/hacks voor MTA zijn verboden. Dus geen aanvragen daarvoor.

Aanvullend: Zie ik toch dat hier over Hacks/Trainers word gepraat enz.

Dan sluit ik onmiddelijk dit Topic en krijgt die persoon die erom vroeg een waarschuwing.

Ik treed hier tegen hard op.

Geplaatst:

Mazzeltje, over trainers mag toch wel gepraat worden ? Het is legaal zolang het maar niet voor multiplayer word gebruikt.

Geplaatst: (bewerkt)

Het spel waar ik om vroeg heeft geen multiplayer dus mijn trainer is legal

en welke map moet de eerste trainer staan

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:
Mag ik code's voor fifa 04

mn vriend wil zo graag

alvast bedankt..!!

`

Ik ga er zonder meer van uit dat je met code's de serial code voor het spel bedoeld. Dat is illegaal en mag dus niet en dus het zeer dringende verzoek hierom voortaan niet meer te vragen. Mocht je met het woord code's iets anders bedoelen heb ik natuurlijk niets gezegd......

Geplaatst:

Mag ik code's voor fifa 04

mn vriend wil zo graag

alvast bedankt..!!

`

Ik ga er zonder meer van uit dat je met code's de serial code voor het spel bedoeld. Dat is illegaal en mag dus niet en dus het zeer dringende verzoek hierom voortaan niet meer te vragen. Mocht je met het woord code's iets anders bedoelen heb ik natuurlijk niets gezegd......

Sorry ik wou een serial code

MAg dat ??

Geplaatst:

Ja ik wil ook wel codes voor fifa 06 weten maar ik denk dat ze er niet zijn alleen serial die illegaal zijn.

Geplaatst:

Serials zijn inderdaat ilegaal! Maar als je met codes cheats bedoelt, voor welk platform wil je ze dan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...