DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Nou wat is jou favoriete save house. Die van mij is de save house van Shorside Vale. Want die save house heeft de grootste garage. En het is een hele grote villa. Bewerkt: 2 mei 2006 door denkaanhenk Reageren
gta mega fan Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 die van mij is ook van shoreside vale Reageren
sarwish Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 mijne ook Shorside Vale omdat je er ook 3 voertuigenin de garage zetten en het is een mooie vila Reageren
Advancegta Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 portland vind ik wel leuk omdat daar het stukje eromheen (buiten) ook leuk is ssv is wel groot maar lelijk. Reageren
VforV Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Ik vind ze alledrie niet zo tof maar als ik dan toch moet kiezen wordt het het savehouse in Portland. Binnenin is het wel leuk en de omgeving valt ook mee. Die villa in SSV vind ik niet echt mooi omdat hij roze is. Ze hadden beter zuiders geel ofzo gekozen. Reageren
LucasV Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 In Staunton Island, omdat die savehouse op een beetje leuke plek staat, op een goed eiland. In Shoreside Vale is alles zo onbereikbaar en vinden geen leuke achtervolgingen plaats. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Hier Staan alle huizen en garage,s Voor de mensen die nog niet alle huizen en garage,s hebben. Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Ik heb niet echt een voorkeur. Je kan in alledrie hetzelfde doen. Maar als ik toch moet kiezen, dat van shoreside vale omdat je er 3 voertuigen kan plaatsen in de garage. :-) Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 ikke die in shoreside vale omdat het er 3 wagens in de garage kunnen en het is een leipe vila, dus je kunt zien hoe rijk ik wel nie ben Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Als ik eerlijk moet zijn vind ik dit wel een domme poll, zo'n vraag is meer iets voor SA omdat je daar zeer veel savenhuizen hebt. On-topic: Het Staunton savehouse, ligt op het middelste eiland, leuke achtervolgingen... en met wat moeite kun je in de garage een derde voertuig proppen. Reageren
maarte41 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik vind het savehuis op Staunton Island het beste omdat dat ongeveer in het midden van Lc ligt en je dus overal makkelijk kan geraken. Reageren
Svenie Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Mijn favoriete savehouse is net zoals die van de meeste hier die op Shoreside Vale. Waarom?Je kan drie wagens in de garage plaatsen,het is een mooie villa en vooral vind ik het mooi ingericht.(wel wat leeg) Bewerkt: 5 mei 2006 door svenie Reageren
Miyamoto Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Villa in Shoresie Vale! Voor de toffe garage, en ook voor het gevoel. Want als je er binnenkomt denk ik meteen: "Dit is mijn Cipriani Mansion!". lol, wat ben ik geflipt... Bewerkt: 8 mei 2006 door Miyamoto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.