Jump to content

GTA Vice City Versnellen

deagle

Recommended Posts

Hallo.

Ik heb even een vraagje ,

ik heb VC terug geinstalled en hij hapert een beetje (altijd geweest) kan ik mijn graphics lager zetten of iets toepassen waardoor hij lekker(der) loopt?

Alvast bedankt !! :klap:

Delen op andere websites

Hey Nicsan. :cya:

Na dat het spel is opsgestart met je even op Options drukken. Daarna ga je naar Graphics, zet de resolutie wat lager, dat is de onderste optie. Ga er met je muis opstaan en scroll met de muis zodat je de resolutie wat lager zet. Ook kan je Draw distance wat lager zetten, dat houdt in hoever je kan zien in het spel. Zet die dus wat lager zodat het spel niet zoveel hoeft te laden.

Met die opties op een wat lagere stand loopt het spel zeker weten een stuk soepeler. Tuurlijk is het wel wat minder mooi allemaal, maar dat moet je voor lief nemen..

Succes, :) .

Delen op andere websites

Je zou ook bij software een paar kleine programmatjes (die je kunt missen) verwijderen.

Of je zou kunnen defragmenteren. Hiervoor klik je op start met je Rechter muisknop - Verkennen.

dan ga je links van het scherm met je muis naar Lokaal Station (C:). Hier klik je weer met je Rechter muisknop op, en dan pak je eigenschappen (onderaan). Nu klik je op het tabblad Extra, en klik je op de bovenste knop: Nu controleren.... je zult de pc nu opnieuw moeten starten.

Dit proces zal een dik half uurtje duren. misschien langer. Daarna opent hij windows vanzelf en ga je weer naar eigenschappen van Lokaal Station (C:).. Nu klik je op de knop eronder: Nu Defragmenteren....

Defragmentatie houd in, dat alle onderdelen van programmatje's op schijf (C:) gerangschikt worden. Ze zullen weer bij elkaar worden gezet, zodat de pc niet zolang hoeft te zoeken naar bepaalde onderdelen.

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb. Natuurlijk kun je het ook wat eenvoudiger houden door wat RonaldVC als heeft gezecht, de grafische punten wat aan te passen.

Delen op andere websites

Kan het ook aan mn pc liggen?

Kheb Pentium III

750 mhz.

12speed Cs speler ...

??

Gezien je CPU is jouw pc misschien net iets te ondermaats voor Vice City. Maar het ligt ook voor een belangrijk deel aan je grafische kaart. Absoluut minimaal moet je pc toch wel over een GFXkaart van 32mb beschikken, om Vice City een beetje lekker te laten draaien. Hieronder heb ik een lijstje van de minimale en aanbevolen systeemeisen voor Vice City neergezet (straight from Wikigta).

Aangezien jouw systeem niet optimaal is voor Vice City, kan je het beste de resolutie in het spel op 640x480x16 zetten, en de drawdistance op zijn laagst zetten.

Minimale systeemeisen:

800 Mhz Intel Pentium III of 800 Mhz AMD Athlon of 1,2 Ghz Intel Celeron of 1,2 Ghz AMD Duron CPU

128 MB RAM

32 MB videokaart

8X CD-ROM/DVD speler

DirectX 9.0 compatible geluidskaart

915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund)

Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP

Direct X 9.0 of hoger

Aanbevolen systeemeisen:

Intel Pentium IV of AMD Athlon XP processor of hoger

256(+) MB RAM

64(+) MB videokaart

16X CD-ROM/DVD speler

DirectX 9.0 compatible geluidskaart met surround sound

915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund)

Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP

Direct X 9.0 of hoger

Delen op andere websites

Heb je ook de Trails uitgezet? Dat kan ook haperingen opleveren.

Ga naar

OPTIONS -> DISPLAY SETTINGS en zet de Trails off.

Dit vind ik niet ...

Zeker dat het in Vice is ;)?

Delen op andere websites

Staat het er niet? Dat is wel erg vreemd.

Ik zeg het nog duidelijker:

Ga vanaf het Hoofdmenu (Main Menu) naar Options, ga dan naar Display Settings (of iets met display of screen) Zoek dan naar "Trails". Helemaal rechts ervan staat er ON of OFF.

Zet het op OFF. Onderaan in beeld zie je hoe je dat moet doen.

Delen op andere websites

Ok.

Kan ik anders nog dingen veranderen?

Het is al beter , dit heb ik gedaan :

als ik speel sluit ik alle onnodige processen af.

Doe ik de iconen die ik niet nodig heb weg.

En alle vensters toe ;).

Tnx voor de vele antwoorden ;).

Bewerkt: door Nicsan
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...