deagle Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2006 Hallo. Ik heb even een vraagje , ik heb VC terug geinstalled en hij hapert een beetje (altijd geweest) kan ik mijn graphics lager zetten of iets toepassen waardoor hij lekker(der) loopt? Alvast bedankt !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2006 Hey Nicsan. Na dat het spel is opsgestart met je even op Options drukken. Daarna ga je naar Graphics, zet de resolutie wat lager, dat is de onderste optie. Ga er met je muis opstaan en scroll met de muis zodat je de resolutie wat lager zet. Ook kan je Draw distance wat lager zetten, dat houdt in hoever je kan zien in het spel. Zet die dus wat lager zodat het spel niet zoveel hoeft te laden. Met die opties op een wat lagere stand loopt het spel zeker weten een stuk soepeler. Tuurlijk is het wel wat minder mooi allemaal, maar dat moet je voor lief nemen.. Succes, . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2006 Je zou ook bij software een paar kleine programmatjes (die je kunt missen) verwijderen. Of je zou kunnen defragmenteren. Hiervoor klik je op start met je Rechter muisknop - Verkennen. dan ga je links van het scherm met je muis naar Lokaal Station (C:). Hier klik je weer met je Rechter muisknop op, en dan pak je eigenschappen (onderaan). Nu klik je op het tabblad Extra, en klik je op de bovenste knop: Nu controleren.... je zult de pc nu opnieuw moeten starten. Dit proces zal een dik half uurtje duren. misschien langer. Daarna opent hij windows vanzelf en ga je weer naar eigenschappen van Lokaal Station (C:).. Nu klik je op de knop eronder: Nu Defragmenteren.... Defragmentatie houd in, dat alle onderdelen van programmatje's op schijf (C:) gerangschikt worden. Ze zullen weer bij elkaar worden gezet, zodat de pc niet zolang hoeft te zoeken naar bepaalde onderdelen. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb. Natuurlijk kun je het ook wat eenvoudiger houden door wat RonaldVC als heeft gezecht, de grafische punten wat aan te passen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Heb je ook de Trails uitgezet? Dat kan ook haperingen opleveren. Ga naar OPTIONS -> DISPLAY SETTINGS en zet de Trails off. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Kan het ook aan mn pc liggen? Kheb Pentium III 750 mhz. 12speed Cs speler ... ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Kan het ook aan mn pc liggen?Kheb Pentium III 750 mhz. 12speed Cs speler ... ?? Gezien je CPU is jouw pc misschien net iets te ondermaats voor Vice City. Maar het ligt ook voor een belangrijk deel aan je grafische kaart. Absoluut minimaal moet je pc toch wel over een GFXkaart van 32mb beschikken, om Vice City een beetje lekker te laten draaien. Hieronder heb ik een lijstje van de minimale en aanbevolen systeemeisen voor Vice City neergezet (straight from Wikigta). Aangezien jouw systeem niet optimaal is voor Vice City, kan je het beste de resolutie in het spel op 640x480x16 zetten, en de drawdistance op zijn laagst zetten. Minimale systeemeisen: 800 Mhz Intel Pentium III of 800 Mhz AMD Athlon of 1,2 Ghz Intel Celeron of 1,2 Ghz AMD Duron CPU 128 MB RAM 32 MB videokaart 8X CD-ROM/DVD speler DirectX 9.0 compatible geluidskaart 915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund) Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP Direct X 9.0 of hoger Aanbevolen systeemeisen: Intel Pentium IV of AMD Athlon XP processor of hoger 256(+) MB RAM 64(+) MB videokaart 16X CD-ROM/DVD speler DirectX 9.0 compatible geluidskaart met surround sound 915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund) Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP Direct X 9.0 of hoger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Heb je ook de Trails uitgezet? Dat kan ook haperingen opleveren.Ga naar OPTIONS -> DISPLAY SETTINGS en zet de Trails off. Dit vind ik niet ... Zeker dat het in Vice is ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Staat het er niet? Dat is wel erg vreemd. Ik zeg het nog duidelijker: Ga vanaf het Hoofdmenu (Main Menu) naar Options, ga dan naar Display Settings (of iets met display of screen) Zoek dan naar "Trails". Helemaal rechts ervan staat er ON of OFF. Zet het op OFF. Onderaan in beeld zie je hoe je dat moet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Dit is alles wat ik heb : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Volgens mij is trails hetzelfde als Frame Limiter en die heb je al uit staan dus is het goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Ok. Kan ik anders nog dingen veranderen? Het is al beter , dit heb ik gedaan : als ik speel sluit ik alle onnodige processen af. Doe ik de iconen die ik niet nodig heb weg. En alle vensters toe . Tnx voor de vele antwoorden . Bewerkt: 6 mei 2006 door Nicsan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.