Fuffie Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 [/Voor de ps2 moet je heel moeilijk doen: 1. zet een quad en een Maverick in je Doherty Garage 2. Ga de ganton gym in schiet alle gastjes neer en spawn een jetpack. 3. Ga op de gele pijl staan en vlieg omhoog (alles is zwart) 4. Vlieg naar die kronkelende weg in de Countryside. 5. Daar zie je dat de garage er is maar er staan onzichtbare auto's in 6. zet de cheat aan aarbij voertuigen wegvliegen wanneer je ze raakt 7. Beuk met je quad tegen de maverick aan. 8. pak een jetpack en ga weer in de maverick. 9. Vlieg naar LC, je moet wel een parachute hebben om eruit te springen als je er bent! Voor de PC gebruik ik SA Place Manager:] vlieg naar liberty city waar licht eigelijk liberty city kunnen jullie ook wat andere info geven Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Hey Fuffie, Liberty City kun je normaal weg niet heen vliegen. Als je tijdens de missie Saint Marks Bistro, daar heen vliegt. Vlieg je op den duur door iets heen. Dan wordt je gespawnt in Liberty City. Er is eigenlijk helemaal geen weg om in Liberty City te komen. Je kunt je er alleen heen teleporteren,via die truk voor de PS2 die je zei en tijdens de missie Saint Marcs Bistro. Verder kun je er dus niet komen. Helaas... Maar succes! Reageren
Fuffie Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Waar moet je eigelijk heen vliegen om naar liberty city te gaan Reageren
Bling Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Waar moet je eigelijk heen vliegen om naar liberty city te gaan Naar het noordoosten van Los Santos. Ik zal zo wel een kaartje neerzetten met de exacte locatie. Reageren
Scooter Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Eyz, Wat Ruurd net zei, je kan er niet op een normale manier heen vliegen. Alleen met de missie Saint Marks Bistro krijg je een filmpje als je naar een bepaalde plek boven zee vliegt. Verder zijn er geen normale manieren om er heen te komen op de manieren die jij noemde na. Als je bedoelt hoe je met behulp van de truc die jij ook noemde naar LC te vliegen, moet je even een topic opzoeken met behulp van de zoekfunctie. Er zijn zekers te weten wel topics waar je wat aan hebt. Ik heb al 1 voor je opgezocht: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=24081&st=15 hier moet je wel een eindje mee komen als het goed is. grtz, Scooter Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Op WikiGTA heb ik een uitgebreid artikel geplaatst over hoe je in Liberty City kunt komen: Liberty City (Hidden Interior). Liberty City in GTA San Andreas ligt in werkelijkheid heel hoog boven de startbaan van San Fierro Airport. Om er te komen kun je de methode die op WikiGTA beschreven staat gebruiken, en als je de Place manager gebruikt, kun je ook simpelweg teleporteren. Hiervoor ga je eerst de Ganton Gym binnen. Vervolgens teleporteer je eerst naar het Warehouse, en tenslotte naar Liberty City. De coördinaten staan op de pagina's. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.