Laurenz Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Wat hoor je het liefst als je in je auto aan het cruisen bent in GTASA? Vertel ook gelijk waarom je het zo graag hoort en van welk radiostation het afkomstig is. Antwoorden met eigen MP3 files gelden niet!! Moet Game own music zijn. Mijne is: Don't Give a F**k van 2pac op radio los santos Waarom?: Dan krijg ik kk zin om people te killen Groetjes Laurens Bewerkt: 2 mei 2006 door Laurenz Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) die van mij The Who - Eminece Front en waarom:omdat die gewoon relax en doorlopend klink en ik vind ook Guns & Roses - Welcome To The Jungle op Radio X leuk om te horen en daar ga ik wild van rijden Bewerkt: 1 mei 2006 door nick11123 Reageren
Laurenz Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Thnx voor je mening! altijd leuk om te horen! Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Als ik in Los Santos rond rijdt luister ik echt graag naar Dr. Dre - Nuthin' But A G Thang, en natuurlijk Tupac - I Don't Give A Fuck. Badlands: Statler -- Bros. -- Bed Of Roses San Fierro: The Gap Band -- You Dropped A Bomb On Me Desert: Whitey Shafer -- All My Exes Live In Texas Las Venturas: Hier zou ik het niet weten, hier luister ik overal wel wat naar. Ik heb het per gebied even gedaan, want per gebied houdt ik eigenlijk van een zender, in LS draai ik bijna alleen maar RLS, en in de Desert K-Rose. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Ik luister eigenlijk vanalles in LS : RLS SF : Radio X LV : CSR 103:9 Desert : K-Rose Angel Pine en omstreken : Playback Reageren
Juju Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik doe het zo Op de PS2: Los Santos: Radio Los Santos San Fierro: Radio Los Santos Badlands: K-Rose Desert: WCTR Las Venturas: Radio Los Santos, CSR Op de PC: Los Santos: User Tracks San Fierro: User Tracks Badlands: K-Rose Desert: WCTR Las Venturas: User Tracks Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 ik luister op de ps2 meestal altijd naar Radio Los Santos of K-Rose en op de pc meestal naar user tracks Reageren
Caltson Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 ik luister altijd naar dr.dre op radio los santos of luister naar het wctr nieuws Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 was er al niet zon topic?? btw: welcome to the jungle hold the line two tickets to paradise strutter eminence front a horse wioth no name oftewel k-dst!!! Reageren
King Room Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Volgens mij is heir al een topic van !! Ik weet niet zeker.. Dus ik zet mijn ding er ook op .. RLS: van DR.DRE and SNOOP DOGG Respect! Reageren
Scooter Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Eyz, Laurenz, hier was inderdaad al een topic van; - http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...0&hl=soundtrack Gebruik in het vervolg even de zoekfunctie Laurenz voordat je een nieuw topic opent. grtz, Scooter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.