Slimm Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Onderwerp: Mixtapes Soort onderwerp: Mixtape Cover Size onderwerp: 450x450 Render: Ja Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Via PB besproken. Slimm:
P-Jamma Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Hey Slimm, veel succes Maat! Hier is die van mij: P-Jamma Moge de beste winnen! Bewerkt: 1 mei 2006 door P-Jamma
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik stem op P-Jamma. Ik vind het heel mooi, hoe je al die Lens Flares hebt geplaatst. Verder vind ik de achtergrond zoals gewoonlijk ook weer vet. Het vertrouwde G-Unit font zit er ook weer bij. Die van Slimm is ook mooi, maar er zit een rare lijn om 50. Vote P-Jamma.
Darkapple Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Ik stem op P-jamma ik vind die van slimm minder mooi met al die randjes eromheen
DaddyPimp Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 P-Jamma, zonde van die randjes Slimm, en 50's hoofd is boven een beetje plat.
Stan O. Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) P-Jamma de randjes van Slimm zijn niet zo mooi Bewerkt: 2 mei 2006 door GTASUPAFreak
Ruurd31 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Sorry Slimm. Ik stem op jou. Dit plaatje heeft het gewoon helemaal. Lekker geheimzinnig. P-Jamma, jij hebt een sig gebruikt met een perfecte lichtinval, en daarom lijkt hij beter. Maar Slimm, jij hebt weer een perfecte achtergrond en gewoon een mooi persoon van G-Unit voorop. Pjamma, jou lettertype gebruik valt me wat tegen. De kleuren zijn niet supergoed, en het valt gewoon iets tegen. P-Jamma, omdat jij wat een leuker lichtinval hebt lijkt hij wat leuker, maar naar lang staren naar 2 onderzetters (of iets dergelijks), is mijn keuze toch op Slimm gevallen. Beetje vage tekst jongens, ik hoop dat jullie er wat van begrijpen!
DJ-TQM Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 ik stem op p-jamma, daar zit toch meer effect in
King Room Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik stem op P-Jamma.Ik vind het heel mooi, hoe je al die Lens Flares hebt geplaatst. Verder vind ik de achtergrond zoals gewoonlijk ook weer vet. Het vertrouwde G-Unit font zit er ook weer bij. Die van Slimm is ook mooi, maar er zit een rare lijn om 50. Vote P-Jamma. Precies wat er staat dus me stem gaat uit naar: P-Jamma Respect!
Daan007 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik stem op P-Jamma Hij is heel erg mooi !! Leuk gedaan, Fifty Cent in de garage De lensflares zijn heel erg mooi gedaan KUTGW
Giorgo Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik ga duidelijk voor Slimm. Ik denk eigenlijk dat die Stroke rond 50 is (denk ik) de bedoeling. Ook vind ik een Mixtape in kleur niet mooi. Zwartwit doet me meer, net zoals die van Slimm. Ook vind ik PJ zijn tekst niet erg mooi, beetje Pixel-eg onderaan. Slimm zijn tekst is dan weer heel goed .
Thabit Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 vote Slimm Echt perfect, super, cool. Die van P-Jamma valt me een beetje tegen.
.Levi. Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Winnaar P-Jamma +1 punt. Verliezer Slimm -1 punt. Leuke battle. Closed + rank updated!
Recommended Posts