ikt Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik heb de PSP gezien van iemand, alle functies bekeken. Dat ding is wel cool. Noem eens de voorlelen en de nadelen van de PSP op, zodat ik weet of ik het doe. Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Hier staan al een aantal dingen uitgelegd, misschien kun je hier de info vinden die je zoekt! Reageren
Dago58x Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik heb PSP GEspeeld Bij mn Vriend HEt Zag er heel erg leuk uit Maar Ik wuil Liever NDS Reageren
Le MrG Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Mysterio, zou je ook normaal kunnen TyPen Zonder Al DiE HoOfDlEtTeRs er tussendoor ? Reageren
kevin_92 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 psp een draagbare ps2. Mooi ding de beste van zijn soort.(denk aan gameboy) Hoop dater pokemon spel kom. Maar nadelen: Zal er geen kunnen bedenken. maar als de psp heb gezien en alles bekijken enz weet je zelf wel Reageren
DaBeast Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Voordelen: Veelzijdig. Nadelen: Snel vingerafdrukken en vetvlekken op je scherm. Hoop dat je er eentje koopt, is echt een superding. Greetz Bewerkt: 5 mei 2006 door dabeast Reageren
Bling Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik vind een PSP zelf ook een heel mooi gadget maar ik heb er alleen geen 250 euro voor over , misschien als ie wat afgeprijst wordt Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik vind het zelf ook heel mooi, maar hij kost 280 euries bij Mediamarkt, mooi dat ik dat weet (gezien bij ander topic) PSP + Gigapack kostte eerst 300 euro, dus u 29 euro minder, nog evve sparen! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 JA!, het is een handig dingetje en je kan er heel veel mee, je kan er zelfs tv op kijken, alle funckties op een rijtje: tv kijken (tenminste dat zag ik in een reclame) internetten(je hebt veschillende hotspots, ook bij de mc donalds) gamen films kijken foto`s bekijken mp3 tjes afspelen online gamen en gamen met anderen zonder internet de voordelen: je kan hem meenemen er zijn veel accesoires voor te koop het is tegelijk een pda en een mp3 speler je kan op het internet hij geeft goed beeld er zijn al veel games voor te koop, er komen er nog veel meer en nog veel meer voordelen de nadelen: er kunnen op ten duur dode pixels inkomen (geen zorg er is een speciaal filmpje die ze weer goedmaakt) hij raakt snel vuil hij is duur ik weet er op dit moment niet meer greetz plippop Reageren
Giorgo Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Ik zou hem zeker wel kopen. Ik had gelezen dat de Psp het best verkochte speeltje was. Het is heel erg populair, ook heb ik het natuurlijk zelf. Je hebt ook veel betere en meer spelletjes dan de Ds. Vergeet ook zeker niet dat je Chill muziek kunt beluisteren en films kunt bekijken. Ook kan je op het internet surfen. ls je het geld hebt, neem hem dan zeker ! Bewerkt: 10 mei 2006 door Giorgo Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ik zou hem zeker wel kopen.Ik had gelezen dat de Psp het best verkochte speeltje was. Het is heel erg populair, ook heb ik het natuurlijk zelf. Dat het populair is is nog geen reden om hem te kopen. Je hebt ook veel betere en meer spelletjes dan de Ds. Dat is een mening, geen feit. Reageren
.Syfes Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 De voordelen zijn dat je de kleine versie van de ps2(psp) over al kan meenemen en de nadelen zijn: je moet lang opladen Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Is het het eigenlijk waard om zoveel geld voor uit te geven, want ik heb ook een PS2 en ik moet dus zo dubbel kopen, dat is stom! Reageren
XboxGta Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ik zou er geen kopen, want ik heb al een xbox met gta's... Maar ik weet niet hoe het bij jouw is En als je het zou kopen voor in de auto ofzo zou IK het niet doen want ik ga niet veel op reis XboxGta Reageren
ikt Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ik ga ook niet veel op reis maar de PC is vaak bezet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.