Daan007 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Het is een vet ding ! Ik ga hem zelf waarschijnlijk ook halen. Er komen steeds meer fucties voor, nu kan je je op een site registreren en dan krijg je elke dag om 6 uur het RTL nieuws naar je PSP gestuurd !!. Waarschijnlijk komen er dan steeds meer van zulk soort dingen Succes nog IKT Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Je moet het alleen kopen als je veel tijd en geld voor hebt, en als je l een console hebt, denk er nog één keer over na. Reageren
nick11123 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 het is een mooi ding en je kan er veel mee alleen als je al een console heb (Ps2) dan hoef je hem eigenlijk niet te kopen (naar mijn mening dan) zeker als je dat ding wilt kopen om alleen maar te gamen. maar als je muziek wilt luisteren en foto,s bekijken enzz.... dan zou ik hem wel kopen want de Ps2 die heb dat allemaal niet maar hij is wel duur.... Reageren
malukub0oy Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Voordeel: Leuke games, in het begin mooi beeld, een Mp3, foto's en video's Nadelen: na 10X spelen in de rechtehoek(bij mij dan) dooie pixels, alle games zijn eentonig(zoals: NFS most wanted is alleen maar racen en GTA liberty cities alleen maar missies ook wel rondlopen enzo maar echt meer Missies Greetzz Mb0oy. er zijn dus wel wat nadelen Reageren
ikt Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Laat maar, ik koop hem niet. Aub. niet meer te reageren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.