Robin2130 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Gisteravond werd ik door mijn schoonmoeder gevraagd of ik bij het bericht verzenden in outlook Express een aparte lettertypebalk kon instellen. Ik weet dat dat zeker wel mogelijk is, ik heb via google gezocht maar kon niet veel boeiends vinden. Weet iemand anders hoe je zoiets in kan stellen bij bericht opstellen in Outlook express? Alvast bedankt voor jullie hulp. greetz, Robin a.k.a Mr. X Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Wat bedoel je met "lettertypen balk"? Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Waar je de font etc. kan kiezen. @Mr. X, ga in Outlook Express -> Extra -> Opties -> Lezen -> Lettertypen. Daar kun je instellingen doen van lettertype! Of bedoel je dat niet? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Bedoel je deze balk: Ga dan naar (als je een nieuw bericht typt) Beeld -> Werkbalken -> VInk werkbalk Opmaak aan. Ik hoop dat het wat is. Groetjes Flitskikker Bewerkt: 3 mei 2006 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.