Darkapple Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Hier is die Rate maar en zeg wat ik kan verbeteren Reageren
Scooter Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Eyz, wel mooi, alleen vind hem een beetje GROEN. Dat hoort natuurlijk bij de render maar een beetje meer afwisseling zou volgens mij ook niet verkeerd zijn. De render is ook erg groot. En het lettertype past er niet helemaal bij denk ik. Maar voor de rest een mooie sig hoor! 7.3/10 Bewerkt: 2 mei 2006 door Scooter Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Leuke sig! Het groen en oranje/geel past mooi bij elkaar. Achtergrond en render matchen ook goed! Die blokeffecten in de achtergrond zijn ook érg goed gelukt. Er heeft volgens mij veel werk ingezeten, Kutgw 9/10 Reageren
kevin_92 Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 7/10 vind hem mooi. Maar zo druk en het lijk net dat het allemaal van verschillen plaatjes is met iets exstra. Dit is niet slecht maar vind dat dit geval niet echt goed gelukt is Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Geweldig man ik ben echt Fan van Abe Mooie achtergrond! mooie tekst! 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.