Apple-Mac Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Hallo mensen, ik heb net ingesteld dat een lantaarnpaal dag & nacht zijn werk moet doen (branden dus) Maar......als iets ombeuk, wat lichtgeeft.......dan verdwijnt het opeens. Weet iemand wat dit is??? En hoe kan je een lantaarnpaal licht geven??? (een nieuw model, want als ik de coordinaten van het object invoer........dan brandt het lampje verkeert [in het midden]) Wil iemand A.U.B. deze vragen beantwoorden? P.S. Het gaat over GTA Vice City Alvast bedankt............. SSX-Breaker......... Bewerkt: 2 mei 2006 door SSX-Breaker Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) ik weet het het moet met moo mapper ik laat wel ff sien hoe dat moet eerst maak je een niew model bij u dus een lantaern paal ik heb hier een doos als je dat alles goet doet wat er onder staat dan lukt het Bewerkt: 5 mei 2006 door kees1991 Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ja dat begrijp ik wel, maar.................Ik begrijp niet waarom die objecten dan zo "ZWAK" worden Toch bedankt voor je hulp. SSX-Breaker........ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.