Jump to content

beste cross auto op het zand als je politie hebt?

Recommended Posts

Geplaatst:

Persoonlijk vind ik de Dune het best. Dit voertuig is op alle soorten terrein gewoon heel goed. Op zand, modder en ook op asfalt wegen is hij goed. De Dune is practisch voor alles. Je kunt hem krijgen door het stadium evenement Kickstart te halen.

Geplaatst:
coole wagen die dune :puh:

zit er ook hydraulics op?

soms zit dat bij sand master

Volgens mij zit er op de Dune geen Hydraulics. Als je hem gewonnen hebt door het stadium evenement te halen, zit er zowiezo geen hydraulics op. Volgens mij kun je dit voertuig ook niet tunen, dus het is niet mogenlijk om het hydraulics op te krijgen.

Geplaatst:

ik vind de rancher wel goed op het zand

want hij slipt ook niet zo veel en hij gaat best hard :Y

Geplaatst:

Eyz,

voor het echte ruige terein vind ik de Bandito een topper.

Hij is aardig snel en heeft genoeg power voor het ruige terein.

Hij rolt meestal wel weer terug op zijn wielen dankzij de rol kooi.

Daarom vind ik hem het beste in de woesten en dat soort gebieden.

grtz, Scooter

Geplaatst:

Toevallig ben ik met een vriend races aan het houden over off road parcours om te kijken welke het meest heschikt is. De tijden van de voertuigen die al gereden hebben zijn als volgt:

Vortex (hovercraft): 2.05

Monstertruck: 2.30

(*)Silverado: 1.43

Dirtbike: 3.10

(*) Deze auto is gemod, je kan hem Hier op gtagames downloaden, ik vind het persoonlijk een prachtmod en een aanrader.

Als je niet van plan bent iets te Modden zou ik voor de Monstertruck gaan, deze is er handig bij obstakels als stenen, kleine boompjes of in de weg rijdende agenten. Het kleine voordeel waarom ik de Monstertruck handiger dan de Dune vind, is dat de Dune erg snel omvalt en je de Monstertruck dan meestal weer overeind kan rijden.

Mvg, Moonbeam

Geplaatst:

Correctie op Ruurd.

''Je kan er wel Hydralics opkrijgen, met Mods of..

Op de Playstation 2 is er een cheat dat iedereen gekke kleding draagt, e rijden Hotknife's rond enz..

Dan hebben alle wagens Hydralics ook de Dune ;).

Persoonlijk vind ik de Sandking het beste, ik kan er goed mee Driften.

Zonder Hydralics is hij wel beter. Deze auto komt altijd terug rechtop, zijn veringen gaan goed door.

Wat ik daarmee bedoel ? Sommige auto's als je van iets hoog gaat krijgt de auto een klap en vliegt hij ondersteboven, de Sandking dus niet, zijn veringen gaan helemaal door en hij rijdt verder.

Ook heeft hij een prachtgeluid in de motor, kortom, ik vind de Sandking het beste.

Geplaatst: (bewerkt)

De buffalo, en als je hydraulics opzet is hij 100% 0wner met off-road 8)

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
Correctie op Ruurd.

''Je kan er wel Hydralics opkrijgen, met Mods of..

Op de Playstation 2 is er een cheat dat iedereen gekke kleding draagt, e rijden Hotknife's rond enz..

Dan hebben alle wagens Hydralics ook de Dune ;).

Persoonlijk vind ik de Sandking het beste, ik kan er goed mee Driften.

Zonder Hydralics is hij wel beter. Deze auto komt altijd terug rechtop, zijn veringen gaan goed door.

Wat ik daarmee bedoel ? Sommige auto's als je van iets hoog gaat krijgt de auto een klap en vliegt hij ondersteboven, de Sandking dus niet, zijn veringen gaan helemaal door en hij rijdt verder.

Ook heeft hij een prachtgeluid in de motor, kortom, ik vind de Sandking het beste.

helemaal mee eens

Geplaatst:

Voor het betere rallywerk is de Sultan zeer geschikt. Hij is snel op asfalt, maar ook op onverharde hobbelpaden kun je flink doorkarren. Je kunt de bochten gewoon nemen met de handrem, dit ding zal bijna niet spinnen. Verder is de wegligging heel goed, ook in de modder of op het zand. Hiermee geef je de politie zeker het nakijken!

Geplaatst:

dfe buffalo rijd over ral en is ook goed in off-road wil je nog beter doen ga naar transfender en neem off-road wheel (met hydrolic heb je minder last van kuiltjes die je auto uit lallans laten raken)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...