Jump to content

de save games download werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

hee hallo ik heb een save game hier gedownload maar die doet niet als ik het spel start begin ik gewoon bij het begin en niet op het punt dat gezegt word kan ik hier iewts aan doen of heb ik gewoon pech

ff snel reactie graag was al best ver en ben nu alles kwijt

gr febsie

Geplaatst: (bewerkt)

Ey Febsie, welkom op het forum! :cya:

Als je de savegame load en het spel begint overnieuw, dan heb jij een andere versie dan jou savegame. Je moet dus een savegame zoeken die bij jou versie past. Waarschijnlijk heb je een savegame voor versie 1 gedownload en je hebt versie 2 (staat in het start menu, als je het spel gestart hebt). Als je versie 2 hebt, moet je dus ook versie 2 savegame's openen. Ik upload wel even een savegame voor versie 2 voor je. Lees ook dit topic eens door. Daar staat alles uitgegd over versie 1 en versie 2.

Edit: Hier kun je een versie 2 savegame pack downloaden. Als je hem gedownlod hebt, kun je hem openen. Daar zitten allemaal mappen in. Als je de map Las Venturas opend, dan heb je de eerste missie in Las Venturas gehaald. Zo kun je dus op elk eiland beginnen.

Succes ermee.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk heb je een versie 1 savegame gedowload en heb je versie 2.

Lees er in dit topic meer over.

Edit: Zoals Ruurd31 ook al zegt.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Er staat ook in dat je kunt niet modden.Bij mij wekt geen enkele trainer,heeft dat er ook mee te maken?

Geplaatst:
Er staat ook in dat je kunt niet modden.Bij mij wekt geen enkele trainer,heeft dat er ook mee te maken?

Ja dat heeft er ook mee te maken, de V2 is om modden tegen te gaan, dit komt vooraal door de Hot Coffee Mod, zulke dingen wil Rockstar games tegengaan vandaar dat je alleen nog maar een V2 in de winkel kan kopen. Gelukkig kun je hem gewoon downgraden naar V1 zoals al werd uitgelegd in de bovenstaande posts.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...