JB940 Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 kan iemand een car mod maken dat een..... vliegtuig veranderd in een auto (mieschien hydra vervangen dat het ibnplaats van wielen inklapt vleugels uitklapt) als dat zou kunnen zal het lol zijn >>> Door .Levi.: Topic moved > Modding Overige Hulp.<<< Reageren
Scooter Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Eyz, kan een mod dit mischien beter naar een modding forum plaatsen? Ik denk dat JB940 dan meer kans heeft dat iemand hem helpt. grtz, Scooter Reageren
ikt Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=170 Is dit wat je bedoelt???? Reageren
Damos Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Dit kan beter in de modding forum plaatsen ik weet niet wat je bedoelt? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Scooter heeft gelijk, je zou die vraag beter in het moddinggedeelte kunnen stellen. Het beste is om dat in het in dit subforum (Overige hulp) te doen. Maar ik denk dat de mod die jij in gedachte hebt niet zo makkelijk te maken is. De kans is klein dat iemand dat goed kan, en de kans dat iemand de mod wil maken is nog kleiner. Maar je kunt het altijd proberen. Reageren
Advancegta Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 je kan ook de cheat itschittychittybangbang gebruiken maar dit vliegt wat lastiger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.