=AndY= Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Ik weet niet of het meerdere mensen is opgevallen, maar bij een van de filmpjes voor af van een missie in Los Santos zie je andere Grovestreet Homies dan die er in de buurt rondlopen. Zo zie je bijv. een kale met een zwart hemd met een groen t-shirt eronder. En ook zie je bij verschillende screenshots Homies met een groene trui en de Capouchon (ofzoiets) op. Hoe kan het dat deze niet op straat te zien zijn? Oja, ook las ik ergens op eens site dat Big Bear nadat hij bij B-Dup vandaan is gehaald dat hij daarna in Grove Street ergens moet rondlopen.. maar weet niet zeker of dit waar is of niet. Ik heb em in ieder geval nog niet gevonden! Reageren
Advancegta Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 hee andy allereerst: welkom op het forum! die homies zitten volgens mij ook in de noobmode v2.0 ik heb ze niet in een intro filmpje gezien? maar ik kijk die filmpjes nooit Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Die andere homies zie je inderdaad in een filmpje van een missie, verder komen ze helemaal niet in het spel voor R* heeft ze om een of andere reden er uitgelaten. Er is wel een mod voor om die andere Grove Street homies in het spel te brengen, en die ook gewoon te recruten kunnen etc. Die mod genaamd The Homie Mod kan je hier downloaden. Als je niet weet hoe je hem moet instaleren zeg je het maar even. Lees eerst wel even de Readme door die bij die mod zit. Ik heb Big Bear ook nog nooit zien rondlopen, daar weet ik verder ook niks over. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Even Typhoon een helpende hand uitreiken Als ik mij niet vergis als je deze missie doet zie je op het einde Big Bear naar je toe lopen om te vragen of hij terug bij Grove Street mag horen omdat hij het beu is om als crack-verslaafde te leven ! Maar verder zie je hem Nooit over straat lopen Bewerkt: 2 mei 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
=AndY= Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Die andere homies zie je inderdaad in een filmpje van een missie, verder komen ze helemaal niet in het spel voor R* heeft ze om een of andere reden er uitgelaten.Er is wel een mod voor om die andere Grove Street homies in het spel te brengen, en die ook gewoon te recruten kunnen etc. Die mod genaamd The Homie Mod kan je hier downloaden. Als je niet weet hoe je hem moet instaleren zeg je het maar even. Lees eerst wel even de Readme door die bij die mod zit. Ik heb Big Bear ook nog nooit zien rondlopen, daar weet ik verder ook niks over. Ik heb het gedownload maar er staat dat ik een of ander programma moet hebbe IMGTOOL genaamd of SPARK maar heb geen idee waar ik die vandaan moet halen! Of weet je een andere manier om het te installeren? Bewerkt: 2 mei 2006 door =AndY= Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 IMG Tool 2.0 kan je hier downloaden, er is door iemand van dit forum een "tut" geschreven hoe je auto's in het spel moet zetten, dat is hetzelfde met personen of wapens. Die tut vindt je hier, het is met GTA VC voor gedaan, maar met SA is het hetzelfde, het is alleen een andere map, en bestandsnaam. Reageren
=AndY= Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 wat een schijt ding.. ik wil et downloade maar zegt steeds dat ik me moet aanmelde.. en dan wil ik me inlogge en dan zegt die dat et wachtwoord niet klopt.. terwijl et wel goed is schiet ook niet op Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Als het niet op gtagames.nl lukt, kan je hem hier ook nog downloaden, daar hoef je je niet in te loggen. Reageren
Juju Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Die tut werkt niet , er komt niet zo'n scherm waar hij is aan het laden Reageren
=AndY= Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Hej bedankt he jongens.. hij doet et eens kijken of ik nog meer mods kan toevoegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.