Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een template gemaakt en ik zou graag weten wat jullie ervan vinden.

je kan het beste met IE bekijken want bij firefox zie je een donker randje aan de zijkanten bij de template.

Link

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem te licht blauw.. en ik hou niet van kleine template, dat ziet er onprof. uit. Voor de rest wel leuk.

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Ik vindt het kleurenschema niet echt spetterend van je layout. Gebruik wat meer variatie in je kleuren en het zal er al veel beter uitzien.

Geplaatst:

Bedankt voor de tips en rates.

Hier heb ik er nog een.

Link

Net zo bij de eerste je kan hem het beste bekijken met IE.

Geplaatst:

Je layout zien er goed uit, misschien een beetje te veel 'bannertje, menutje, content, footertje'. Maar ik heb wel eens ergere gezien.

Alleen waar ik even over iets over wou zeggen is je coding. Die is 1 woord, gewoon crap. Layouts photoshopppen is het halve werk, het mooi verwerken met div'jes en css is een heel ander vak. Gebruik dan op zijn minst dan nog tabellen. Maar wat je nu doet is echt niks, niemand gebruik zoveel absolute postitioneren. Zoek eens op het internet naar html-cursus of koop er een goed boek over, en gebruik daarna dreamweaver. Want dit is echt overduidelijk met een WYSIWYG-programma gedaan. Mag ik vragen wel programma je hiervoor gebruikt (ik gok op frontpage(rommel)).

Geplaatst:

Ik gebruik web page maker voor de coding , maar ik zie dat het crap is :D volgens jouw.

Ik denk ga ik dan maar dreamwaver gebruiken (ik heb geen ervaring met dreamwaver dus ik hoop dat het niet te moeilijk word.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...