Dizcid Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Ik heb een template gemaakt en ik zou graag weten wat jullie ervan vinden. je kan het beste met IE bekijken want bij firefox zie je een donker randje aan de zijkanten bij de template. Link Reageren
Yohan Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Super alleen mischien toch kleuren beeetje afwisselen.. ? Reageren
Grove St. Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Ik vind hem te licht blauw.. en ik hou niet van kleine template, dat ziet er onprof. uit. Voor de rest wel leuk. Bewerkt: 2 mei 2006 door Grove St. Reageren
Silverwing Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik vindt het kleurenschema niet echt spetterend van je layout. Gebruik wat meer variatie in je kleuren en het zal er al veel beter uitzien. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 leuk gedaan, alleen dat blauwe vlak in het midden kan wel wat meer effect ofzo. 7.5/10 Reageren
Dizcid Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Bedankt voor de tips en rates. Hier heb ik er nog een. Link Net zo bij de eerste je kan hem het beste bekijken met IE. Reageren
Upstream Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Je layout zien er goed uit, misschien een beetje te veel 'bannertje, menutje, content, footertje'. Maar ik heb wel eens ergere gezien. Alleen waar ik even over iets over wou zeggen is je coding. Die is 1 woord, gewoon crap. Layouts photoshopppen is het halve werk, het mooi verwerken met div'jes en css is een heel ander vak. Gebruik dan op zijn minst dan nog tabellen. Maar wat je nu doet is echt niks, niemand gebruik zoveel absolute postitioneren. Zoek eens op het internet naar html-cursus of koop er een goed boek over, en gebruik daarna dreamweaver. Want dit is echt overduidelijk met een WYSIWYG-programma gedaan. Mag ik vragen wel programma je hiervoor gebruikt (ik gok op frontpage(rommel)). Reageren
Dizcid Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik gebruik web page maker voor de coding , maar ik zie dat het crap is volgens jouw. Ik denk ga ik dan maar dreamwaver gebruiken (ik heb geen ervaring met dreamwaver dus ik hoop dat het niet te moeilijk word. Reageren
Pitbull Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 de eerste is Een beetje te licht, maar die tweede is wel veel beter vind ik persoonlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.