gta player Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 (bewerkt) ik weet het ook niet (ik hoop van wel) ik heb nog wat gevonden: De eerste audio clip van Young Maylay ( die de stem van cj vertolkt in GTA Sanandreas) Is gevonde door http://www.gtasanandreas.net/news/index.php . Het is een rap duet en het liedje is te vinden op: http://www.audiostreet.net/artists/007/599...ung_maylay.html hier staat het ook: http://www.gtagaming.com/ Bewerkt: 7 oktober 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 daar is volgens mij al een topic over, wil je eerst beter kijken alsjeblieft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 daar is idd een topic over hierzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 Je moet gewoon naar de countdown op GTAgames.nl kijken daar zie je dat het in Europa op 29 oktober uit komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 wil nog wat weten staat ook op het forum. maar dat je dan als je je auto ergens neer zet dat er na een tijdje de sleep wagen komt is dat zo? zou wel vet zijn:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 jep dat is waar, staat ook in PS2 boekjes. Als je auto helemaal is aangepast aan je wensen, wil je hem waarschijnlijk niet meer kwijt. Je kunt je wagen daarom veilig opbergen in verschillende garages en als je hem onbewaakt op straat moet achterlaten, dan takelt de politie je voertuig naar haar opslagplaats. Daar kun je inbreken om je wagen opnieuw buit te maken. Wel oppassen voor de bewakers. Een goede dief kan zelfs aan de haal met een volledig functionele takelwagen ! Voila Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 (bewerkt) jep dat is waar, staat ook in PS2 boekjes. Als je auto helemaal is aangepast aan je wensen, wil je hem waarschijnlijk niet meer kwijt. Je kunt je wagen daarom veilig opbergen in verschillende garages en als je hem onbewaakt op straat moet achterlaten, dan takelt de politie je voertuig naar haar opslagplaats. Daar kun je inbreken om je wagen opnieuw buit te maken. Wel oppassen voor de bewakers. Een goede dief kan zelfs aan de haal met een volledig functionele takelwagen ! Voila men o men als ik zie dat ze me auto weg halen sleur ik hem er toch uit hoor!!!! hahaahh :lol:. ik weet niet wat ik moet zeggen maar dit word echt fantasties :lol: Bewerkt: 7 oktober 2004 door Spike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 Er staat ook dat je best goed bewapend bent voor daar u auto terug te gaan stelen dus wie weet wat staat daar te wachten. Waakhonden? Of agressieve bewakers met een trigger vinger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 (bewerkt) veel nieuwe info op: http://www.gtagames.nl ik weet ook nog een site waar je dat liedje kunt downloaden van Young Maylay: EDIT: gewoon linken naar GTAgames.nl Daar staat het ook! Bewerkt: 7 oktober 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 dat liedje lukt niet bij mij :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 (bewerkt) mijn wel maar dan wel bij die anderen link die ik blijkbaar niet mag posten edit: ik heb nog een mooie gta sanandreas kaart gevonden je kunt ook inzoomen en de straat namen zijn zichtbaar en het is een oficiele kaart hier is de link: http://www.clantda.com/gta/kartan_content.html Bewerkt: 7 oktober 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 zo die kaart is echt cool ofzo vooral omdat je kan inzoomen enzo echt handig!! THNX dude!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 (bewerkt) nou het valt best wel mee met de groote hoor je ziet heel erg veel aan 1 loopende weg met geen huizen aan zijkanten enz tussen de steden in je kunt toch niet verdwalen wat ze zeggen <_< :huh: of heb ik het weer verkeerd? :blink: :unsure: Bewerkt: 7 oktober 2004 door Spike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 Back O' Beyond, de naam alleen al haha. Daar zou ik u zeepke maar ni laten vallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 nou het valt best wel mee met de groote hoor je ziet heel erg veel aan 1 loopende weg met geen huizen aan zijkanten enz tussen de steden in je kunt toch niet verdwalen wat ze zeggen <_< :huh: of heb ik het weer verkeerd? :blink: :unsure: misschien heb je wel gelijk maar misschien niet kan het nu nog niet zeker zeggen maar het ziet er nu natuurlijk een stuk simpeler uit dan het is omdat je nu alles van boven af ziet en je ziet nu niet de stukken bos en weet ik veel allemaal tussen de steden. Je ziet nu alleen de wegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.