Spike Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 voor het begrijpelijk maken van mijn info over die 2 screenshots! ow oke your welcome Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 mensen niet zo spammen a.u.b. Ik vind die kaart wel mooi maar wat maakt het eigenlijk ook uit over 2 weken heb ik een hele mooie kaart van heel SA :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 jah jah, morgen en dan is het nog 2 weken B) ik kan niet w8en . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 (bewerkt) waar kan je eigelijk hasj kopen in het spel? want je ziet op sommige screens ze blowen Bewerkt: 14 oktober 2004 door THE UNDERDOG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Volgens mij gaat dat niet , of mss is het zoals in gta2 als je een tijdje stilstaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.