Think Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Vraagje ivm met downloaden PSP Ik heb dus over het laatst een gig pack psp gekocht met wipeout pure. Heb me ingeschreven op "yourpsp.com". Ik heb nu alle voertuigen en tracks een gespeeld en ik heb gezien dat je op deze site meer kan downloaden (achtergronden,muziek,....) Ik steek dus men USB kabel in de USB poort. Krijg bericht dat ik dit op men pc kan opslaan maar dat er dan problemen in de toekomst men psp kunnen zijn. Dus ik d8: dan sla ik dat maar niet op. Ik ga naar "yourpsp.com" en wil de Deltapack downloaden. Meld me aan. Druk op "nu downloaden", dan "voorwaarden"(dit is voor de eerste keer verplicht) dan op "downloaden" (ik zit al op USB-verbinding) dan zegt hij: Sluit een memory cart stick duo aan of een PSP met een memort card duo aan de pc. (dit heb ik dus) Ik druk op "ok" Hij begint te laden en krijg weer hetzelfde bericht " Sluit een memory card....." Komt dit nu omdat ik die USB van de psp niet heb opgeslaan ? Zoja, hoe moet dit dan want ik weet het niet meer. En is dit dan niet schadelijk voor mijn ps2? Of wat doe ik fout. Ik hoop dat je uit kunt aan mijn tekst en een antwoord kunt geven Think Bewerkt: 2 mei 2006 door Think Reageren
Advancegta Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 omdat er nog niemand heeft gereageerd heeft en de vraag nog niet beantwoord is waag ik deze bump. als het niet via de pc hebt kan het ook anders ga naar wipeout pure naar het icoontje online. je hebt wel een draadloze router nodig dan krijg je de wipeout site en via die site kan je het ook downloaden Reageren
SamShine Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik bump hem ook maar even, aangezien Advancegta er ook geen raad mee wist Als je je PSP aansluit moet je het wel op de 'USB-Modus' zetten, deze vind je in het menu. Als je bezig bent met een game moet je even op 'home' drukken. Dan ga je helemaal naar het linkerrijtje en dan is het de 2e van boven Veel succes Reageren
Advancegta Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik bump hem ook maar even, aangezien Advancegta er ook geen raad mee wist Als je je PSP aansluit moet je het wel op de 'USB-Modus' zetten, deze vind je in het menu. Als je bezig bent met een game moet je even op 'home' drukken. Dan ga je helemaal naar het linkerrijtje en dan is het de 2e van boven Veel succes zoals ik het uitleg werkt heb wel degelijk hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.