Typhoon Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Mijn laatste vraag ging trouwens niet over die triatlon (een beetje off-topic eigenlijk), maar kan ik op alle 3 de eilanden die burglar missies doen? Ja je kan op alle eiland buglar missie's doen, op Wikigta.org vindt je een kaartje, om precies te zijn op deze pagina, op dat kaart zijn de Black Boxville's aangegven, dat zijn die busjes waar je je gestolen spullen kan inladen. Succes. Reageren
Foxr Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ja dat is mij wel bekend, maar moet eerst het spel aan de gang krijgen voordat ik kan verdergamen! Reageren
the_fa2man Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 als je nou eerst een jetpack neerlegt daar kan je die gebruiken bij het zwemmen deed ik ook maar soms gaat ie weg dan kan je het met cheats weer terughalen als ej cheats gebruikt Reageren
Foxr Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ja maar die heb je denk ik niet nodig. Met zwemmen krijg je altijd een achterstand, die haal je met de fiets zo in dat je wanneer je bij de finish (tijdens het rennen) achterom kijkt, ze zo ver weg zijn dat je ze niet eens meer ziet. Mocht er iemand voor je rennen, haal ze dan heel langzaam in als je nog energie hebt, sla m dan neer (zodat die valt), dan heb je zo een voorsprong te pakken. Willen ze langs je rennen om je in te halen, kun je steeds ze even tegen de grond aan werken. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 ik vind hetr toch het beste met je jetpack dan heb een grote voorsprong bij het fietsen en dan kan je rustig aan doen en als je cheats gebrikt kan het je ook helpen bij het rennen ps: alleen met een jetpack mag je vliegen in de triathlon ik gebruikte een hunter en toen hij opsteeg was het mission failed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.