PatrickW Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 vanaf vandaag zal Slimm de leiding van het Film en Muziek forum van Ewoud. Ewoud blijft natuurlijk wel gewoon Global moderator, maar draagt zijn taken in dit forum dus over aan Slimm.. Ewoud bedankt, en Slimm heel veel plezier en succes..
Gunslinger Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Hier ben ik het mee eens, ik had volgens mij al ergens gezegd dat mijn voorkeur uit ging naar Slimm of naar een zekere andere persoon. Ik wil Slimm veel succes wensen met zijn moderatorfunctie in het Muziek & Film Forum. Omdat hij al heel wat ervaring heeft opgedaan in de Graphics Fora (waar echt niets van over zou blijven zonder toezicht van de moderators), heb ik alle vertrouwen in hem.
Yohan Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Gefeliciteerd en Succes Slimm... Je hebt echt mijn ''droombaan''..
GTA-Sheep Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Heel veel succes Slimm met je nieuwe missie, maar dat komt wel goed met een "oude rot" als jij .
.Sharingan Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Hee Slimm weer een forumpje erbij ^^. Succes joh. @ Gta-Sheep 'Oude rot' issie al zo oud dan !? >>> Door GTA-Sheep: Nee, dat niet, maar meer omdat hij al zowat een jaar moderator van andere fora is<<< Mvg Tales
Typhoon Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Gefeliciteerd, Ik denk dat je er helemaal geschikt voor bent. Veel succes!
Damos Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Gefeliciteerd met je nieuwe taak hopelijk lukt het een beetje.
Grove St. Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Gefeliciteerd, laat ze een toontje horen!
Ruurd31 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Slimm, nu ga je zeker iedereen een toontje lager laten zingen
Matiscus Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Haa die Slimm, ik wens je veel succes met je forum erbij. Het ga je goed.
SamShine Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik hoop dat je alles in goede banen kan leiden, en nog veel plezier
Dizzee Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik stond er volledig achter dat Slimm daar moderator zou worden. Hij post daar regelmatig, weet veel van muziek af en heeft al voldoende moderator ervaring. Ik wens hem dan ook veel succes met zijn extra forum om te modereren.
Morpheus 83 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Gefeliciteerd Slimm je bent daar de uitgesproken persoon voor om het muziek en film forum te leiden. Succes Slimm
Recommended Posts