Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beetje leeg.. als je met ps kan werken dan maak je even die buttons en het logo.. en voor de rest klaar.. wel mooie kleur limegreen. maar als het op makkelijk uitkomt een 7/10

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Weet je wat het is? Alle websites op het internet zijn hetzelfde. Altijd een navigatie/menu met dezelfde knopjes: Home, Contact, Forum etc.

En over dat andere punt (makkelijk). Gemakkelijk is het zeker, compleet met je eens. Maar ik ben niet zo'n ster in dat PHP of HTML gedoe. Ik heb alles in elkaar gezet met PS en Dreamweaver en dit komt er uit. Hoor wat Levi zei:

Niet dat gerotzooi ernaast van; Wtf? Waar moet ik heen? Gewoon rechtstreeks DAAR!
Geplaatst:

Heel mooi, ik vind de meeste site's altijd veel te druk!

Deze is juist rustig en zonder al te veel lijnen, wat hem veel mooier maakt!

Ik kijk er naar uit dat als je site helemaal af is!

(beetje offtopic maartoch)

Als ik nog een keer Photoshop kan bemachtigen dan ga ik ook z'n site maken _O_

Geplaatst:
(beetje offtopic maartoch)

Als ik nog een keer Photoshop kan bemachtigen dan ga ik ook z'n site maken _O_

Dat zal je nog tegenvallen. :Y

Ontopic: Lekker simpel, rustig en mooie kleuren. De meeste sites zijn inderdaad te druk. Google is wel mooi rustig en wit! :clown:

Geplaatst:

Complimentje van mij heb je al gehad Arjen! :sigaar:

Maar ik doet het nog maar een keer;

Goed opgebouwde en rustige site.

De is weinig aan te snappen, waardoor je makkelijk over al heen kan en alles zelf kan vinden.

Aan cijfers ga ik niet meer doen, omdat het onzin is.

Goed gedaan Arjen! _O_

Geplaatst:
En mag je die Sigatures die erop staan gebruiken ?

Als ik nee zou zeggen, zou je het dan niet doen? :D

Maar in dit geval zeg ik ja. Daar is eigenlijk de hele site voor, je hoeft alleen je naam dr op te zetten.

Bedankt voor de geweldige reacties! _O_

Geplaatst:
Heb een vraagje: Wat is een render??

Een render is een uitgeknipt plaatje uit een afbeelding. Stel je hebt een plaatje van Spiderman op een dak, als je die Spiderman in je sig wilt, kan je hem 'renderen', dat is hem uit de afbeelding knippen ;) .

Geplaatst:

Fout!

Renderen is het zelf maken van een plaatje en dat er stukken transparant zijn. Bv in Cinema4D kan je heel gemakkelijk je eigen render maken.

Wat ik doe is 'een cutout maken', uitknippen. Dat is geen renderen, maar simpelweg uitknippen. Daarom staat er ook Cutout by Arjen. Maar veel mensen verstaan onder Renders plaatjes die uitgeknipt zijn (da's best wel logisch).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...