Thabit Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Ik kan MSN niet meer opstarten! (Ik heb MSN 0.7) Er komt als ik wil inloggen te staan: Er is een nieuwe versie van Messenger beschikbaar. En dan iets van wil je die downloaden? En dan doe ik "no" en dan gaat ie niet door met inloggen maar dan moet ik weer opnieuw en dan krijg ik het weer! Wie kan mij helpen? :unsure: Reageren
Timovich Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Verwijder msn en download 6.2 lekker heb ik ook gedaan Reageren
Thabit Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Hmm, maar MSN 7 is veel cooler... Maar zal wel even doen! Reageren
8-Ball Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Je moet op ja drukken, dat is het enigste dat helpt. Ik heb dit ook eens gehad! Reageren
Eclipse Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 yup ik heb nu ook gewoon weer msn 6.2...maar wrrm doen die mensen dat eigenlijk <_< Reageren
Thabit Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Maar dan wil ik die "nieuwe versie" installeren en dan krijg ik een fout dat die andere er nog op staat! Waar kan ik die Uninstallen? Reageren
Trax Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 MSN 6 was geupdate, dus op e.o.a manier deed MSN 7 Beta het niet meer. Wachten op de Full-Versie is de enige optie. Ik raad aan iedereen 7 via Config Scherm -> Software te deleten, en MSN 6.2 er weer op te zetten Reageren
Ken-D Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 msn 7 beta bevat nog teveel fouten volgens mij. Dus daarom word nu alleen maar msn 6.2 gebruikt. Postaldude Reageren
Thabit Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Laat maar, ik heb hem al! Reageren
Jarno Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Oke hier hele uitleg. I.V.M. De winks in 7.0 kan je computer gehackt of andere ongewenste dingen gedaan worden. Daarom heeft Microsoft besloten de beta eruit te gooien. Dus als je probeert in te loggen met 7.0 krijg je een vraag of je nieuwe versie wilt. Maar als je op ja drukt download hij 6.2 Inmiddels zijn er weer patches waardoor je alsnog op msn 7 kan. ZIe www.scito.nl voor meer info! Reageren
Timovich Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Tis BETA ik w8 op de echte versie.. Wanneer gaat tie kome? Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Ik had hier ook last van is echt irritant breng dan lekekr geen K*T beta versie uit als hij het toch niet goed doec. Trouwens volgens mij komt hij over een weekje of 2 Reageren
Thabit Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 He... Ik kan nu MSN 6.2 ook al niet gewoon opstarten! Hij zegt dat ik de internetverbinding moet controleren, maar dat hoeft niet want ik zit hier ook op het forum! :question: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Tis BETA ik w8 op de echte versie..Wanneer gaat tie kome? Ik d8 dat de volledige versie van MSN7 pas in 2005 uitkomt maarja over 2 weken mag ook en moet het ook goed werken natuurlijk Reageren
Thabit Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Mijn probleem is alweer opgelost! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.