Jump to content

Kan MSN niet meer opstarten!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan MSN niet meer opstarten! (Ik heb MSN 0.7) Er komt als ik wil inloggen te staan: Er is een nieuwe versie van Messenger beschikbaar. En dan iets van wil je die downloaden? En dan doe ik "no" en dan gaat ie niet door met inloggen maar dan moet ik weer opnieuw en dan krijg ik het weer! :(

Wie kan mij helpen? :unsure:

Geplaatst:

Maar dan wil ik die "nieuwe versie" installeren en dan krijg ik een fout dat die andere er nog op staat! Waar kan ik die Uninstallen?

Geplaatst:

MSN 6 was geupdate, dus op e.o.a manier deed MSN 7 Beta het niet meer.

Wachten op de Full-Versie is de enige optie.

Ik raad aan iedereen 7 via Config Scherm -> Software te deleten, en MSN 6.2 er weer op te zetten ;)

Geplaatst:

msn 7 beta bevat nog teveel fouten volgens mij.

Dus daarom word nu alleen maar msn 6.2 gebruikt.

Postaldude

Geplaatst:

Oke hier hele uitleg.

I.V.M. De winks in 7.0 kan je computer gehackt of andere ongewenste dingen gedaan worden.

Daarom heeft Microsoft besloten de beta eruit te gooien.

Dus als je probeert in te loggen met 7.0 krijg je een vraag of je nieuwe versie wilt.

Maar als je op ja drukt download hij 6.2

Inmiddels zijn er weer patches waardoor je alsnog op msn 7 kan.

ZIe www.scito.nl voor meer info!

Geplaatst:

Ik had hier ook last van is echt irritant breng dan lekekr geen K*T beta versie uit als hij het toch niet goed doec. Trouwens volgens mij komt hij over een weekje of 2

Geplaatst:

He... Ik kan nu MSN 6.2 ook al niet gewoon opstarten! Hij zegt dat ik de internetverbinding moet controleren, maar dat hoeft niet want ik zit hier ook op het forum! :( :question:

Geplaatst:
Tis BETA ik w8 op de echte versie..

Wanneer gaat tie kome?

Ik d8 dat de volledige versie van MSN7 pas in 2005 uitkomt maarja over 2 weken mag ook en moet het ook goed werken natuurlijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...