Jump to content

Kan MSN niet meer opstarten!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het vandaag op internet opgezocht hoelang het nog ging duren voordat msn 7.0 uit ging komen maar weet het nu zeker het duurt nog precies 2 weken en dan kom t hij uit :lookaround:

Geplaatst:

Oke dan dan download ik de beta natuurlijk ook niet, dus nog 2 weken w8en en we kunnen eidelijk naar de 7e deel van MSN Messenger! en dan ook hopen dat dan ook snel messenger plus voor Messenger 7 gaat komen

Geplaatst:

nou bij mij valt niet alleen de msn uit, maar me hele pc, dan krijg ik meldeng dat er een verbinding niet goed is aangesloten terwijl alles het nog doet

Geplaatst:

Das een standaard melding van MSN dat de verbinding niet werkt.

De rest van het internet en je PC werkt gewoon nog.

Geplaatst:

Bij mij werd er dit aangegeven toen ik online was met msn een uurtje geleden.

Over 1 minuut zal de verbinding van MSn verbroken worden voor werkzaamheden, excuses voor dit ongemak.

En 1 minuut later was msn down en kon ik er niet meer op, maar is tenminste wel goed dat ze het van tevoren aangegeven hebben.

Ik had trouwens gisteravond tot net last van sloomheid op msn.

Inneens kwamen er zomaar 6 mensen tegelijk online en daarna weer.

Geplaatst:

Ik heb die melding van die 1 minuut ook gehad, en nu werkt MSN weer goed hoop ik, en ik heb er ook last van gehad dat er ineens 6 mensen online kwamen op msn.

Ik snap echt niet hoe dat komt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...