Foxr Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Hallo, Bij de taxi missie moet je 50 mensen vervoeren... nu is er 1 probleem: Ik krijg constant de melding 'no fahres nearby, keep looking', terwijl ik al 5 minuten langs honderden mensen gereden ben! Iemand een tip? Foxr Reageren
JoV Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Je moet niet gaan rijden. Je moet aan de rand van de stoep even wachten als er iemand instapt. Reageren
Foxr Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ja bij de mensen met een pijl boven hun hoofd, maar als niemand zo'n pijl heeft? Reageren
JoV Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Ik weet niet zeker volgens mij hebben de mensen niet een pijltje boven hun hangen. Bij Vice City is dat wel zo. Maar dat is bij San Andreas niet zo(volgens mij) Bewerkt: 3 mei 2006 door JoV Reageren
Scooter Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Eyz, wanneer je langs mensen rijdt, zullen mensen naar je roepen. Je moet dan naar hun toe rijden en naast hun stoppen. Dan stappen ze in. Als je gewoon snel blijft rijden krijgen ze ook geen kans om je te roepen. Probeer gewoon eens stapvoets langs de stoep te rijden, dan zullen er wel mensen zijn die naar je zwaaien of roepen. Moet lukken. Hallo,Bij de taxi missie moet je 50 mensen vervoeren... nu is er 1 probleem: Ik krijg constant de melding 'no fahres nearby, keep looking', terwijl ik al 5 minuten langs honderden mensen gereden ben! Iemand een tip? Foxr Edit: ik heb net nog even zelf gekeken, als je de missie start heb je maar 30sec. om diegene op te pikken, er staat dan op je mini map een blauw blokje en een flinke pijl boven de persoon en die steekt zijn/haar hand uit. Dus dat kan gewoon niet missen. mischien ben je vergeten de missie aan te zetten. Want je kan nooit vijf minuten op iemand op zoek zijn. Ik weet niet waarop je SA speelt, maar op de ps2 moet je R3 in drukken, dat is de rechter joystick. grtz, Scooter Bewerkt: 3 mei 2006 door Scooter Reageren
Barcelona Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik weet niet zeker volgens mij hebben de mensen niet een pijltje boven hun hangen. Bij Vice City is dat wel zo. Maar dat is bij San Andreas niet zo(volgens mij) Volgens mij is het ook bij Sanandreas dat mensen er een pijl boven hun hoofd hangen hoor. Ontopic: Als je bij een drukke straat rijd met veel mensen, is dat een mooie gelegenheid om de taxi missie te doen. Dus ga niet naar een verlaten weg ofzo, want dan kan je waarschijnelijk geen mensen krijgen. Ik zal nu nog eventueel tips geven, als je de taxi missie gaat doen. Rijd niet te hard, en denk maar niet aan die balkje met ''Tip''. Je moet gewoon rustig rijden en doe soms een sprintje als er gelegenheid voor is. Kijk uit voor auto's of motors, want die kunnen heel behoorlijk irritant zijn. Ga niet je auto uit! Anders is de taxi missie afgelopen, als je bijvoorbeeld al de 46ste fare naar ergens toe brengt. Als je meer informatie wilt, zie deze link. Reageren
King Room Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ja bij SA is het ook een pijltje boven het hoofd!! Maar misschien ligt het aan je auto dat die teveel beschadigd is!?? Of de mensen willen gewoon niet :puh: Respect! Reageren
Scooter Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Eyz,wanneer je langs mensen rijdt, zullen mensen naar je roepen. Je moet dan naar hun toe rijden en naast hun stoppen. Dan stappen ze in. Als je gewoon snel blijft rijden krijgen ze ook geen kans om je te roepen. Probeer gewoon eens stapvoets langs de stoep te rijden, dan zullen er wel mensen zijn die naar je zwaaien of roepen. Moet lukken. Hallo,Bij de taxi missie moet je 50 mensen vervoeren... nu is er 1 probleem: Ik krijg constant de melding 'no fahres nearby, keep looking', terwijl ik al 5 minuten langs honderden mensen gereden ben! Iemand een tip? Foxr Edit: ik heb net nog even zelf gekeken, als je de missie start heb je maar 30sec. om diegene op te pikken, er staat dan op je mini map een blauw blokje en een flinke pijl boven de persoon en die steekt zijn/haar hand uit. Dus dat kan gewoon niet missen. mischien ben je vergeten de missie aan te zetten. Want je kan nooit vijf minuten op iemand op zoek zijn. Ik weet niet waarop je SA speelt, maar op de ps2 moet je R3 in drukken, dat is de rechter joystick. grtz, Scooter Eyz, ik had mezelf nog even verbeterd toen ik het zelf even had nagekeken. Maar ik wil wel even een screen zien van Foxr. Want ik vind het een beetje vreemd, als je die missie aan zet, is er vlakbij meteen iemand die een taxi roept. Je krijgt dan 30sec. om diegene op te pikken. Er staat ook duidelijk een blauw/paarse pijl boven de voetganger die een arm uitsteekt. En er staat ook een blauw blokje op de minimap. Dat kan dus niet missen. Wat Respect! ook al zei, mischien is je auto wel te veel beschadigd en dat niemand daarin mee wil rijden. Laat Foxr eerst maar eens een screen posten als het nog steeds niet is gelukt, want er staan nu genoeg aanwijzingen. (Ik wil niet ongelovig overkomen, maar bij mij is er geen probleem). grtz, Scooter Bewerkt: 3 mei 2006 door Scooter Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik heb dat ook wel eens gehad hoor heel vervelend, maar je moet dan zo snel mogelijk weer in de 'bewoonde wereld' komen, m.a.w. je moet een drukke straat opzoeken. het kan idd ook dat je auto te beschadigd is... rijdt is een keer met voldoende tijd door de pay 'n spray! je kan wel 5 min rondrijden hoor! je moet gewoon sneller zijn. ibj de pimpmissie krijg je iedere keer weer een bepaalde tijd, maar bij taxi telt het gewoon door als je snel genoeg bent. veel succes dutchy3010 Reageren
Caltson Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Als je auto beschadigd is of niet;heeft dit nog geen invloed op je "klanten"(ik heb een mens opgehaald met een zwart rokende auto;kapotte koffer;kon dus echt niet erger;was klaar om in te fik te vliegen) trouwens;als dit zo geweest zou zijn denk ik dat er ook wel een melding zou komen van "no fares want to drive with your taxi,go and repair your car"....Maat goed;de beste tip blijft volgens mij zoals hier boven al vermeld: als je taxi missie's rijdt: doe dit dan in een stad (naar mijn voorkeur San Fierro) Greetz Reageren
Scooter Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Hallo,Bij de taxi missie moet je 50 mensen vervoeren... nu is er 1 probleem: Ik krijg constant de melding 'no fahres nearby, keep looking', terwijl ik al 5 minuten langs honderden mensen gereden ben! Iemand een tip? Foxr Eyz, Dutchy3010, volgens mij verteld Foxr hier dat hij 5 minuten aan het zoeken is naar iemand die met hem mee wil rijden. Tenminste dat maak ik ervan. Maar laten we eerst maar even afwachten of het Foxr alweer is gelukt om verder te komen. Het gebeurt ook wel eens dat de tips nog blijven binnen stromen, terwijl diegene die om hulp vroeg allang weer verder is. Vandaar. grtz, Scooter Reageren
Foxr Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Nou, als ik m start, heb je nog geen max. tijd om iemand op te pikken! Maar of ik nu stil sta in een drukke buurt, langzaam rij, keihard door de straten race. Geen pijltjes, geen blokjes op de map, niks. --- Net kwam ik ook iets tegen, over een bug dat in het spel zou zitten: "Ik zie ook niets over een oplossing voor de taxi bug. No fares als je buiten het level bent geweest met een vliegtuig. Erg jammer. Dat is dus geen 100% completion." Stond geschreven op: http://tweakers.net/nieuws/38444 --- Blijkbaar ben ik zo buggy? Want ik kan op dit moment geen screenshot maken vanwege dat vasthangen na 1 sec na het starten van een save game... Bewerkt: 4 mei 2006 door Foxr Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Dat is een nogal redelijk onbekende glitch die SOMS gebeurt als je je pilot lincense krijgt "voor" de vliegschool,enkel bij de PS2 versie gebeurt dat soms,de enige oplossing is echter gewoon een nieuw spel te laden VOOR je je pilot lincense kreeg. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Klopt. Volgens mij is deze bug, ik hoor vaker er mensen over klagen. Het is dus wel jammer. Zoals de anderen ook al zeiden moet je wat door drukkere gebieden gaan rijden met je taxi of een cabbie. Mocht dit geen hulp bieden en het echt niet meer lukken, na bijvorobeeld het einde van de stoerline kan hij het wel weer doen. Dus je kunt hem ook proberen om deze missie wat later te doen. Mocht dit helemaal geen hulp bieden. Dan heb ik nog een ding voor je. Misschien moet je eens een andere savegame downloaden. Als je dan bijvoorbeeld bij de missie in Las Venturas zit kun je die ook downloaden. Je kan dan gewoon verder in een andere savegame zonder dat je helemaal overnieuw hoeft te beginnen. Dan is de glitch/bug verholpen en toch kun je verder met de game en ook weer de taxi missie doen. Hier kun je savegame's downloaden. Bewerkt: 4 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Foxr Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 "voor" de vliegschool? Wat bedoel je precies? Ik heb geen save-game van vóór die tijd, dus helemaal opnieuw beginnen ga ik de komende tijd niet doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.