Ruurd31 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) "voor" de vliegschool? Wat bedoel je precies?Ik heb geen save-game van vóór die tijd, dus helemaal opnieuw beginnen ga ik de komende tijd niet doen. 1) Als je het vliegbewijs hebt, voordat je de vliegschool hebt gedaan dan kan je soms deze bug krijgen. Daarmee bedoelen we dat je al in vliegtuigen kunt voordat je de vliegschool hebt gehaald. Je kunt dit krijgen door een cheat te gebruiken dat je vliegskills vol zijn. Je kunt dan namenlijk ik vliegtuigen. 2) In mijn andere post staat dat het waar je savegame's kunt downloaden. Als je deze daar gedownload hebt moet je hem in San Andreas zetten. Je kunt hem dan nu via het spel laden, het is wel voor versie 1 van San Andreas.. Nu eerst maar hopen dat je spel het weer doet hé? Bewerkt: 4 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Foxr Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ja, ik vindt het stontvervelend dat het niet meer werkt, zo opeens. Overigens, ik heb geen cheats gebruikt, ik heb tot nu toe alles eerlijk gedaan! Reageren
love the gang Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Geld krijg je! En nitro. Die nitro vind ik eigenlijk saai, paar seconden heel rap gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.