Argon Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Probeer directX opnieuw te installeren. Misschien is er onverwachts iets verwijderd. Zoals een benodigd *dll bestand. Dat heb ik nu gedaan en het werkt nog niet, kan men computer het soms niet aan ofzo? (Dat zou me sterk verbazen) Reageren
JGuntherS Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Probeer directX opnieuw te installeren. Misschien is er onverwachts iets verwijderd. Zoals een benodigd *dll bestand. Dat heb ik nu gedaan en het werkt nog niet, kan men computer het soms niet aan ofzo? (Dat zou me sterk verbazen) Ik denk persoonlijk dat er iets goed mis is met je videokaart, het fijne ervan kan ik je ook niet vertellen. Heeft hij het vroeger wel gewoon goed gedaan? Als D3D niet werkt, op zo'n nieuwe kaart dan is er iets raars aan de hand. Het is een Turbocachekaart, die gebruiken een deel van het systeemgeheugen als grafisch geheugen. Is er soms iets mis met het systeemgeheugen? Dat zou mijn laatste bod nog zijn. Verder weet ik het echt niet meer . Reageren
Argon Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Mijn videokaart heeft het ooit gedaan dat weet ik 100% zeker (ik game op deze pc bijna nooit (alleen age of empires II al de rest op de play station)) maar mijn moederbord is een keer oververhit geraakt en kan het zijn dat daarmee deels men videokaart naar de kl*te is gegaan? Edit: Hoe controleer ik het systeemgeheugen op fouten dan? Bewerkt: 20 mei 2006 door juuldr Reageren
JGuntherS Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Mijn videokaart heeft het ooit gedaan dat weet ik 100% zeker (ik game op deze pc bijna nooit (alleen age of empires II al de rest op de play station)) maar mijn moederbord is een keer oververhit geraakt en kan het zijn dat daarmee deels men videokaart naar de kl*te is gegaan?Edit: Hoe controleer ik het systeemgeheugen op fouten dan? De meeste moederborden controleren het systeemgeheugen bij het opstarten, alleen vaak staat in de BIOS "fast boot" aan, zodat hij het niet of oppervlakkig controleert. Je moet dus die optie (waarschijnlijk) uitzetten, zodat het systeemgeheugen bij de volgende start gecontroleerd wordt. Het kan best zijn dat er iets beschadigd is in je videokaart bij de oververhitting, daarover kan ik verder weinig zeggen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.