koekoeksklok Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik kan hem niet vinden, kan iemand een screenshot maken waar hij precies staat? Of als iemand het weet: hoe laat staat hij er. Reageren
Foxr Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Langs eens straat die parallel loopt aan grove street, tussen blauwe flatjes. Je kunt het wel alleen snachts doen, maar de wagen staat er altijd. EDIT: Zie bijlage, met een aangegeven locatie. Bewerkt: 3 mei 2006 door Foxr Reageren
koekoeksklok Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ja, daar heb ik hem al lang gevonden, maar er schijnt er ook 1 in Blueberry te staan, dat is een stuk dichterbij in San Fierro Reageren
Gunslinger Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 WikiGTA is voortaan het toverwoord! In elke stad staat een zwarte Boxville. Alleen met zwarte kun je inbreken. Hier (klik) een kaartje met de vindplaatsen. Om de Boxville in Los Santos te vinden ga je dus naar de gym toe. Aan de overkant van de weg zie je blauwe flatjes staan. Tussen deze flatjes kun je hem vinden (daar dus). Reageren
Moonbeam Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 WikiGTA is voortaan het toverwoord! In elke stad staat een zwarte Boxville. Alleen met zwarte kun je inbreken. Hier (klik) een kaartje met de vindplaatsen. Om de Boxville in Los Santos te vinden ga je dus naar de gym toe. Aan de overkant van de weg zie je blauwe flatjes staan. Tussen deze flatjes kun je hem vinden (daar dus). Maar op WikiGTA's kaart staat geen Boxville in Blueberry. Waarschijnlijk omdat die daar ook niet is, en de vraag is nu net waar de Boxville in Blueberry staat. Het antwoord: Nergens, in Blueberry kun je de Burglarymissies -helaas- niet starten. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Er is wel zeker een Boxville in Blueberry! Het is dan ook een "gewone" Boxville. De zwarte boxville, waarmee je inbreken kunt staat slechts op 3 locaties in San Andreas. Dit zijn de locaties van de "gewone" boxville en het andere kaartje van de "zwarte" boxville vind je in de post van Gunslinger Reageren
Moonbeam Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Er is wel zeker een Boxville in Blueberry! Het is dan ook een "gewone" Boxville. De zwarte boxville, waarmee je inbreken kunt staat slechts op 3 locaties in San Andreas. Dit zijn de locaties van de "gewone" boxville en het andere kaartje van de "zwarte" boxville vind je in de post van Gunslinger I'm sorry. Maar ik ga ervan uit dat het om de inbreek Boxville gaat, anders denk ik niet dat het iemand erg veel kan schelen waar je een boxville vandaan haalt. In de eerste post staat ook "en op welk tijdstip" dan zou je toch denken dat het om de Burglary Boxville gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.