Foxr Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Niet normaal meer! Het werkt nog niet, mijn toetsenbord is net een vliegervaring rijker geworden! Reageren
Flame^ Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Foxr, stoppen met dubbelposten anders kan je uiteindelijk een warn verwachten. Dit is namelijk niet toegestaan hier op het forum. Kijk anders ook nog even hier Bij voorbaat dank . Reageren
killerfragger Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) dan heb een van deze virus te pakken lees en huiver The latest nasty spyware compounds the problem by executing certain actions that are virus-like. Bloodhound notices the abnormalities and assumes that the file is harmful (which it is) and identifies it as an unknown virus and the Norton Antivirus program reports it as one of a large list of virus names such as: Bloodhound.VBS.Worm Bloodhound.W32 Bloodhound.W32.EP <<<<<<<<<<<<<<,deze is van jou<<<<<<<<<<<<< Bloodhound.W32.1 Bloodhound.W32.2 Bloodhound.W32.3 Bloodhound.WordMacro Bloodhound.ExcelMacro Bloodhound.VBS.1 (probable IRC worm) Bloodhound.VBS.2 (probable IRC worm) Bloodhound.VBS.3 (probable Outlook worm) Bloodhound.VBS.4 (probable VBS worm, created with worm generation tool) Bloodhound.VBS.5 (probable VBS worm, created with worm generation tool) Bloodhound.JS.1 (probable IRC worm) Bloodhound.JS.2 (probable IRC worm) Bloodhound.JS.3 (probable Outlook worm) Bloodhound.AOLPWS Bloodhound.Boot Bloodhound.Boot.String Bloodhound.DirActCOM Bloodhound.DirActEXE Bloodhound.ExcelMacro Bloodhound.ExcldFile Bloodhound.FileString Bloodhound.Hybrid Bloodhound.HybridCOM Bloodhound.HybridEXE Bloodhound.MBR Bloodhound.NeuralBoot Bloodhound.NeuralMBR Bloodhound.Poly Bloodhound.ResCOM Bloodhound.ResEXE Bloodhound.Unknown To further complicate the issue, Bloodhound.AOLPWS (the first one in the list) is actually a Trojan Horse program (A program that claims to do something useful white it's actually allowing your computer to do nasty things for a hacker). To date there is about 30 different names that this file can be called on your machine. So, in reality a "Bloodhound Virus" is spyware that Norton knows is bad for your computer. deze ken ik wel heb er zelf heel veel problem mee gehad heb me helle pc moet herinstaleren zat op een k,..... plek in me eigen fire wall Bewerkt: 4 mei 2006 door killerfragger Reageren
SWYV Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 maar zo te zien aan de screens zou het aan je videokaart liggen vrees ik hoor misschien eens aanpassen in de menu of opties van SA of de PC zelf van videokaart want zo blokkerige pixels lijkt me vreemd hoor ikzelf heb een FX 5200 van nvidia 128MB, geeneens probleem mee gehad dusja Reageren
Foxr Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Nou dat slechte beeld heb ik niet meer. Het zou volgens wat andere mensen een virus kunnen zijn die het vasthangen veroorzaakt. Ik heb zojuist windows gerepareerd, ga zo GTA instaleren en kijken wat er gebeurt! In ieder geval bedankt voor de tips allemaal. Mocht het niet lukken, wordt het maar formateren... helaas. Reageren
Foxr Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik wil het toch even laten weten. Formateren was dus voor niks, mijn geheugen bleek kapot van mijn videokaart. Ik heb nu een G-Force 6400 (256MB), en het werkt prima... iedereen bedankt voor de tips! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.