Disturbed Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 heey allemaal ik heb Winamp, maar nu kan ik geen mp3 luisteren in GTA san andreas weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Komt zeker omdat San Andreas die bestandjes van Winamp niet kan lezen. Je kunt dit verhelpen door de bestandjes altijd te openen met Windows Media Player. Dit doe je zo: Je drukt rechts op een liedje en doe dan "Openen met" en kies dan "Programma kiezen...". Dan selecteer je Windows Media Player, maar zorg wel dat je onderin een vinkje hebt gezet bij "Dit type bestand altijd met dit programma openen". Ik weet niet welk bestandstype de liedjes van San Andreas zijn, maar je kunt in ieder geval bij al je muziekbestandjes dit toepassen, ik hoop dat het werkt. Edit: Mocht het niet werken, verwijder het bestandje gta_sa.set dan eens bij je GTA San Andreas User Files, zo worden alles opties gereset naar de beginstand. Bewerkt: 3 mei 2006 door Froodooo Reageren
Disturbed Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 froodoo, bedankt voor de tip! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.