Jump to content

Kan niet vinden

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik mijn CD-Rom van GTA SA in de computer doe dan gebeurt er nix :? Ook als ik naar Mijn Computer ga dan staat er nix bij het pictogram van waar het spel zou moeten staan...weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? Alvast bedankt!

Geplaatst:

Misschien zit je cd er niet goed in dat kan helpen of een beetje schoon maken..

Of je moet je cdromschijf ff naar checken of schoon maken misschien zit er wel veel stof in!!

Respect! :t

Geplaatst:

Het zou kunnen dat jou CD-drive niet geschikt is voor de nieuwste DVD's, omdat hij misschien een beetje oud is.

Post eens je gegevens van je drive, dan kunnen we je misschien verder helpen...

Geplaatst:

Ik weet alleen dat het type(denk ik) is CD Writer IDE5224 is ik gebruik een brander voor het afspelen van CD-Roms en ik heb er nog nooit problemen mee gehad :? .

Geplaatst: (bewerkt)
Ik weet alleen dat het type(denk ik) is CD Writer IDE5224 is ik gebruik een brander voor het afspelen van CD-Roms en ik heb er nog nooit problemen mee gehad :? .

daar ligt het probleem al het is een cd-re/writer je moet een dvd-rom lezen of brander hebben want san is een dvdrom spel en kan dus niet op een cd re/writer worden gespeeld

Bewerkt: door killerfragger
Geplaatst:

Nee, dat valt opzich wel mee. Voor ongeveer 20 euro heb je alleen een DVD-speler. Dit is dus exclusief een dvd-brander of iets anders. Je kunt er dus ook alleen maar DVDtjes mee afspelen :) Kijk ook hier eens. Daar staan veel dvd-spelers, duur goedkoop. Als je echt zekerheid en hem snel in huis wilt hebben, kun je eventueel even naar de Media Markt, Dixons of een andere computerzaak gaan. Alvast succes! :cya:

Geplaatst:
Nee, dat valt opzich wel mee. Voor ongeveer 20 euro heb je alleen een DVD-speler. Dit is dus exclusief een dvd-brander of iets anders. Je kunt er dus ook alleen maar DVDtjes mee afspelen :) Kijk ook hier eens. Daar staan veel dvd-spelers, duur goedkoop. Als je echt zekerheid en hem snel in huis wilt hebben, kun je eventueel even naar de Media Markt, Dixons of een andere computerzaak gaan. Alvast succes! :cya:

fout :t op een dvdrom of brander kan je ook cdrom spelen en branden het is dus veel hightecher dan een cd writer op een dvdrom kan jij het beste hallen kost ongeveer 20 euro dat klopt maar je kan er al soorte mee laate lezen !

Hij praat over het verschil van een brander en een lezer. Er kwam geeneen woord CD in voor.

Als je een DVD-writer kopt heb je alles in 1, CD lezer, DVD lezer, CD brander, DVD brander.

EDIT @ hieronder, je hebt gelijk, ik ben een beetje blind geworden de laatste tijd :puh:

Bewerkt: door ikt

Nee, dat valt opzich wel mee. Voor ongeveer 20 euro heb je alleen een DVD-speler. Dit is dus exclusief een dvd-brander of iets anders. Je kunt er dus ook alleen maar DVDtjes mee afspelen

fout :t op een dvdrom of brander kan je ook cdrom spelen en branden het is dus veel hightecher dan een cd writer. op een dvdrom kan jij het beste hallen kost ongeveer 20 euro dat klopt. maar je kan er al soorte mee laate lezen !

dat zeg ik 8)

Bewerkt: door killerfragger

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...