Jump to content

Battlefield 2 Online

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wie speelt er Battlefield 2 Online ?Zoja welke Nick gebruiken jullie en in welke Server zitte jullie vaak ? Zelf heet ik daar ook Velaro en zit vaak op ZBoard Ranked Servers en Dutch Servers :)

Ps : Ga nou niet afkomen met berichten zoals :

Nee,doe ik niet,het is een kutspel

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Ik speel Battlefield online, maar op de PS2, en volgensmij bedoelt U de PC :engel:

Helaas kan ik het niet zo veel spelen omdat ik mijn PS2+TV moet vershouwen om online te kunnen!

Mijn nick is: Red-Striker

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik speel battlefield 2 ook online op de ps2 ! :D Ik heet laikos voeg me maar toe ofzo? Weet jij misschien nog een clan ofzo voor bf2 op de ps2 ? dankjewel alvast :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik speel Battlfield 2 online onder de naam "Smashpilot" ik zit haast altijd op deze server: battlefield.no 3# Wake only" echt een toppie server, maar ik kan er niet meer op, ik heb de nieuwste patch al (1.3) maar hun nog niet en dat is echt niet leuk :duh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik niet,

Voor de ps2, is het Battlefield 2 Modern Combat dus niet alleen Battlefield 2.

En voor de pc, ik speel het soms maar dan liever offline.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik speel het online maar alleen op speciale servers (dan begrijp je het wel) ik zit nu meer in cod2 in trickjump server.

en als je eens een gasje dat backsmash heet en in een straaljager zit zie ren dan gauw weg. ik kan voor geen meter vliegen.

Bewerkt: door Backsmash
Geplaatst:

Ik speel het niet maar ik heb het spel wel.

Ik heb het ooit wel eens gespeeld en toen was mijn nick: Blast

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...