the_fa2man Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) ik ben een barca fan dus ik maakte een plaatje van ronaldinho de motionripple tutorial heeft me erg geholpen raten maar. Bewerkt: 3 mei 2006 door the_fa2man Reageren
Pitbull Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Heel mooi(ben ook een fan van Barca ) maar ik zou een andere foto van hem genomen hebben 8/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Erg mooi gelukt, dat spinnende logo is ook mooi. Alleen waarom staat er Leipe_Siki? Reageren
Pitbull Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Hey ja nu je het zegt, valt mij het nu ook op Reageren
the_fa2man Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 ja dit is mijn eerste sig waar julie complimenten op geven leipe_siki dit is gemaakt voor partypeeps daar was ik leipe_siki dus drm staat er leipe_siki en is het te groot voor gtaforum denk ik of niet En hey barca fan ze hebben bijna de champions league gewonnen Reageren
SamShine Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 En hey barca fan ze hebben bijna de champions league gewonnen Arsenal is er ook nog... ONTOPIC: Het draaiende logo is mooi, voor de rest vind ik er weinig aan. Probeer je signature meer in een onderwerp te zetten, daar bedoel ik de achtergrond mee! Het is misschien ook mooi als je de tekst verbetert! Ik geef je voor deze een 7. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 arsenal gaat eruit en henry gaat naar barca MAAR JA WEL BEDANKT DAT JULIE VERTELLEN WAT IK BETER KAN DOEN EN IK ZAL ER OOK WAT AAN DOEN Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik vind hem wel mooi hoor niet de mooiste die ik gezien heb, maar wel mooi... hij is idd best wel groot.. cijfer: 7,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.