Blastov Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Als ik op Start Game klik in de client van MTA 0.5 zegt die ''You are running a modiefied version of the MTA Client. Please reinstall'' Ondertussen heb ik het al 3x overnieuw geinstalleerd. Iemand een idee wat er loos bij mij is ? Even voor de duidelijkheid: ik gebruik geen gemodde versie van de mta client en heb ook een gans ongemodde vc. Reageren
Flame^ Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Probeer is je gamemode op versie 1.1 te zetten. Misschien helpt het uitzetten van MSN ed ook. Reageren
Azer Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Probeer is je gamemode op versie 1.1 te zetten. Misschien helpt het uitzetten van MSN ed ook.dat zal helaas niet werken Upon hitting Start Game the client informs you your CLIENT is modifed.This is an error with the way we temporarily replace some of the games files. When you install take a back up of both weapon.dat and weapon.mta from the /gta?/data/ directory and put them somewhere safe. If you get this error close the client, REPLACE both files and retry. Kopier en rename weapon.mta naar .dat (renamen ff in een andere map doen) en je MTA zou moeten werken Reageren
Blastov Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Dat las ik ook al in de MTA FAQ maar dat werkt niet. Ik ga naar gtavc\data en kopieer weapon.mta naar een andere map noem hem naar weapoon.dat zet hem in gtavc\data en plak + replace hem. Reageren
Azer Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Dat las ik ook al in de MTA FAQ maar dat werkt niet.Ik ga naar gtavc\data en kopieer weapon.mta naar een andere map noem hem naar weapoon.dat zet hem in gtavc\data en plak + replace hem. en weapon.dat renamen naar weapon.mta en die vervolgens kopieren? Reageren
Blastov Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Gedaan maar het werkt nog steeds niet. Reageren
Azer Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 hmm verwijder MTA 0.5 > delete weapon.mta (mits die nog bestaat) > herinstalleer MTA 0.5 Mocht dit niet werken: verwijder MTA 0.5 > verwijder GTA:VC > herinstalleer GTA:VC > herinstalleer MTA 0.5, dit zou altijd moeten werken Reageren
Blastov Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Gedaan maar het werkt nog steeds niet, ik snap gewoon niet wat er mis is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.