supermario Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Zeg, ik ben nieuw hier, vind wel een leuk forumpje, maar het SA gedeelte is nog al onoverzichtelijk, overal staan flarden nieuws en features van autos tot wapens tot grasmaaiers en dergelijke, kan ik ook ergens op het forum een gestructureerd overzicht zien van de feeatures die tot nu toe bekend zijn gemaakt? Bij voorbaad zeer veel dank. Ik ga de PS versie kopen btw, de 21e komt hij toch? Reageren
The Godfather Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 welkom op het forum als je een overzichtje wilt moet je hier klikken de PS2 vesie komt over 3 weken op 29 oktober Reageren
The Outlaw Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 ik ben het met je eens het mag van mij wel een stuk overzichtelijker, en nee hij komt niet de 21e maar de 29e naar europa nog effe wachten dus Reageren
supermario Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Ok dan, thanks Reageren
Q Dude Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 let alleen wel op dat niet alles in dat overzichtje staat hij is nog niet ge-updated Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.