Daan007 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Weet iemand hoe je een Filmpje om kan zetten in een 3GP bestand zodat hij op me mobiel kan ?? (ik heb een nokia 6230) Wie kan Mij helpen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Zoek bij google op 3gp converter Ik vond dit: KLIK Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Weet iemand hoe je een Filmpje om kan zetten in een 3GP bestand zodat hij op me mobiel kan ??(ik heb een nokia 6230) Wie kan Mij helpen Ergens op de nokia site kan je nokia multimedia nogwat downloaden. Daarmee kan je ook al je filmpjes op 3gp formaat krijgen. Erg handig. Ik heb zelf de nokia 6230i en heb het vaak gebruikt. De Imtoo converter is ook handig om filmpjes van 3gp naar avi te changen. Reageren
Daan007 Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Enorm Bedankt !! nu kan ik eindelijk filmpjes op mijn mob zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.