Caltson Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) hey; ik heb een klein vraagje als je in de disco wilt dansen en je hebt een greater score krijg je altijd een ander liedje.Hoeveel soundtracks zijn er hiervan in het totaal? ik heb er al 3: 1) fuck with dre day denk ik 2)Kool and the Gang-Hollywood swingin 3)James Brown-Funky President Bewerkt: 1 juni 2006 door gtagangster Reageren
Moonbeam Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik geloof alleen de 3 die jij opnoemt, maar daar kan ik me in vergissen. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Diegen die jij opnoemt zijn de zowat de enigsten Reageren
Donwell Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Hoeveel punten moet je trouwens halen om de volgende dans te kunnen doen?? Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Hoeveel punten moet je trouwens halen om de volgende dans te kunnen doen?? Je kunt niet zien hoeveel punten je nodig hebt om een stapje hoger te komen. Je moet gewoon goed dansen, de toetsen op het goede moment indrukken, en dan gaat je 'level' vanzelf omhoog. Reageren
Donwell Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Hoeveel punten moet je trouwens halen om de volgende dans te kunnen doen?? Je kunt niet zien hoeveel punten je nodig hebt om een stapje hoger te komen. Je moet gewoon goed dansen, de toetsen op het goede moment indrukken, en dan gaat je 'level' vanzelf omhoog. 1 ding weet ik wel, je moet meer punten halen dan je vorige score in het vorige stukje. Maar ik ben bij de derde dans en ik krijg maar niet dat ene van great dancing enzo... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.