RonaldVC Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Dan ben ik de eerste die op Thabit stemt.. Beide sigs zijn natuurlijk moeilijk met elkaar te vergelijken, maar als je ze allebei apart bekijkt vind ik die van Thabit veel mooier in elkaar zitten. Wat me bij de sig van gta ripper opvalt is het formaat, dat bevalt me niet zo. Hij is te hoog zegmaar.. De render springt wat teveel uit de sig en ook de achtergrond vind ik niet echt passen. De tekst is wel leuk gedaan, maar naar mijn mening iets te groot. Ook zou ik kiezen voor een donkere border... Die van Thabit heeft een mooi formaat, het plaatje is mooi verwerkt. De tekst is welliswaar simpel, maar perfect in de sig verwerkt. Goede kleur en formaat en het valt niet teveel op. Daarom stem ik dus op Thabit.
Gta Ripper Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Thabit En waarom stem je op Thabit?
Daan007 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Stem: GTA R Reden. Ik vind hem heel erg mooi gedaan, alles past goed bij elkaar de background, de render, de font. Ik vind natuur sigs ook heel mooi maar die van Thabit vind ik niet zo goed gelukt. Ik heb betere natuur sigs van je gezien Thabit
.Levi. Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Battle afgelopen winnaar gta ripper, +1 punt voor jou. Verliezer Thabit -1 punt voor jou.. Battle topic closed.
Recommended Posts