Caltson Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) hey, IK heb op de offieciele site gelezen dat je bij hankypanky point allemaal koppeltjes hebt;maar ik zie niks? of is dit enkel op een bepaald tijdstip? http://www.rockstargames.com/sanandreas/ ohoe je het op de url hierboven kan vinden: ga eerst naar de map los santos dan naar palomino greek en dan hankypanky point p.s. wat me ook opvalt:het tijdstip dat erbij staat: 12.38pm Greetz Bewerkt: 3 mei 2006 door gtagangster Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Kan je een duidelijkere link geven, ik zie het op hert eerste zicht niets op R* site staan dat ermee te maken heeft Edit: Ja het klop, er lopen ook oude mannen rond Bewerkt: 3 mei 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Moonbeam Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Mmm, ik zal es ff gaan kijken, het lijkt me eigenlijk bij voorbaat raar, er is ten slotte bar weinig te doen of te zien, maar toch... Ik edit zo als me iets geks is opgevallen. Reageren
Scooter Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 hey,IK heb op de offieciele site gelezen dat je bij hankypanky point allemaal koppeltjes hebt;maar ik zie niks? of is dit enkel op een bepaald tijdstip? http://www.rockstargames.com/sanandreas/ ohoe je het op de url hierboven kan vinden: ga eerst naar de map los santos dan naar palomino greek en dan hankypanky point p.s. wat me ook opvalt:het tijdstip dat erbij staat: 12.38pm Greetz Eyz, zou je ook iets duidelijker kunnen zijn? Bijv. dat je even een stukje kopieert en het hier neer zet, en ook even waar ''Hanky Panky Point'ligt. Dat zou het een stuk makkelijker maken. Ik Edit mijn bericht ook nog als dat nodig is. grtz, Scooter Reageren
Caltson Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 ff opnieuw voor degene die het niet begrijpen onder ons Het hankypanky point iligt ten noordoosten van palomino greek (tussen de 2 autosnelweg opritten) op de officiele site van san andreas staat dat er hier auto's staan en dat er allemaal oude mannen rondlopen. bij deze uitleg staat ook een tijdstip: 12:38 pm (bij ons dus 12.38 's middags) nu zoek ik enkel de plek waar dit gebeurt en dat dit eigenlijk wel gebeurt. hier vermeld ik nog eens de site: http://www.rockstargames.com/sanandreas/ Greetz gtagangster Reageren
Moonbeam Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) OK, ik heb gekeken en niets gezien. Althans, niets bijzonders. Ik denk dat de stelletjes waar je over spreekt komen om van het uitzicht te genieten, je vind er alleen geen stelletjes op welk tijdstip dan ook. Toch heb ik maar een leuk plaatje gemaakt van het uitzicht. Bewerkt: 3 mei 2006 door Moonbeam Reageren
Scooter Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 ff opnieuw voor degene die het niet begrijpen onder onsHet hankypanky point iligt ten noordoosten van palomino greek (tussen de 2 autosnelweg opritten) op de officiele site van san andreas staat dat er hier auto's staan en dat er allemaal oude mannen rondlopen. bij deze uitleg staat ook een tijdstip: 12:38 pm (bij ons dus 12.38 's middags)nu zoek ik enkel de plek waar dit gebeurt en dat dit eigenlijk wel gebeurt. hier vermeld ik nog eens de site: http://www.rockstargames.com/sanandreas/ Greetz gtagangster Eyz, ja ik snap het nu hoor. Dat tijdstip heeft verder niets te maken met de tijd in SA. Dat is gewoon de locale tijd. Ik ben daar ook even wezen kijken, en ik ben verder ook niets tegen gekomen. Alleen een paar auto's geparkeerd. Ik denk dat het niets bijzonders is, slechts een kleine beschrijving van de plek. Zoals je waarschijnlijk ook wel bij een plaatje hebt staan: ''Een prachtige plek voor fotografen om een plaatje te schieten'' of iets dergelijks. grtz, Scooter Reageren
Le MrG Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Er staat 1:38 Pm, dat betekent dus dat het is om 13:38 Bewerkt: 3 mei 2006 door Le MrG Reageren
sido Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 hoezo zouden ze 1:38 neerzetten als het 13:38 moet zijn? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 hoezo zouden ze 1:38 neerzetten als het 13:38 moet zijn? In america werken de tijden met AM en PM, alles wat voor 12 uur 's middags gebeurt is AM, alles na 12 uur 's middags is PM Zo werken de tijden daar nu eenmaal. Reageren
Scooter Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Er staat 1:38 Pm, dat betekent dus dat het is om 13:38 hoezo zouden ze 1:38 neerzetten als het 13:38 moet zijn? Eyz, het gaat hier niet om welke tijd het in SA is, nogmaals. Maar de echte tijd in de wereld. Op dit moment is het gewoon 2:45PM daar. Net zoals het hier 11:45 is. Dat heeft niets met GTA SA te maken.. Maar wat ik in mijn vorige post ook al zei, ik denk niet dat het iets speciaals is. Aangezien ik, en nog wat andere leden niets konden vinden. grtz, Scooter Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Er is ook niets. Het is net als die handleiding, zeer zwaar overdreven. Daar wordt Verdant Bluffs bijvoorbeeld beschreven als een 'gigantisch natuurgebied', honderden schepen varen dagelijks San Fierro in en uit, de luchthaven van Los Santos is de 3 na grootste van de wereld. Op die website staat dus, net als in de handleiding, nogal wat onzin. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik denk dat ze sommige dingen net voor de release hebben veranderd. Hankypanky point dus ook. De site was er al voor de release en daarom staat hij nog op de site. Het enigste wat ze weg hebben gehaald is een stenen muurtje, teminste, zo ziet het eruit op de site. Dus het houdt niet erg veel in, ik heb zelf ook al heel vaak gezocht naar het hankypanky punt maar ik kon zelf ook niet vinden. Reageren
Scooter Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Eyz, Twenty Eyes, ons probleem is niet dat we het punt niet kunnen vinden, maar dat er niets is. Als je zelf ook een kijkje wil gaan nemen, kun je hier zien waar Hanky Panky Point precies ligt. Kaartje: - Geen schitterende kwaliteit helaas. Er is verder niets te zien. Wat FD ook al uit had gelegd, dat het gewoon een beetje mooimakerij is van R*. Het stelt verder niets voor. grtz, Scooter Bewerkt: 4 mei 2006 door Scooter Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Eyz,Twenty Eyes, ons probleem is niet dat we het punt niet kunnen vinden, maar dat er niets is. Als je zelf ook een kijkje wil gaan nemen, kun je hier zien waar Hanky Panky Point precies ligt. Kaartje: - Geen schitterende kwaliteit helaas. Er is verder niets te zien. Wat FD ook al uit had gelegd, dat het gewoon een beetje mooimakerij is van R*. Het stelt verder niets voor. grtz, Scooter ik zie daar ook niets hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.