Darkapple Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 En daar is die hed ongveer anderhalfuur werk in gezeten of zoiets. Gemaakt toen ik me verveelde Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Sorry ik vind dat je je tijd verkeerd hebt besteed. Hij gewoon veelste druk. De tekst vind ik echter wel mooi. 7/10 Reageren
SamShine Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Percies wat GTA Ripper zegt, hij is gewoon veel te druk! Als je veel tijd aan een signature besteed probeer dan met die tijd een rustige te maken! Ik heb zelf een hekel aan van alles door elkaar + Render + tekst! Probeer het rustig te houden, dat maakt ze veel mooier! Deze rate ik met een 4.5, sorry... Ik vind dat hij niet hoger kan! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Anderhalf uur? Kdenk dat je wel veelste onnodige dingen hebt gedaan, pixelstretch, wat brushes render etc. En dan die text die er totaal niks mee te maken heeft kwa kleur. In dat half uurtje had je toch ook nog wel een border kunnen toevoegen? Maar kvind hem zelf lelijk. Ik geef hem een 6,5/10 omdat de kleuren nog wel leuk zijn. Reageren
Darkapple Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Anderhalf uur is wel erg overdreven heb tussendoor nog gegeten dus wel korter Reageren
Dago58x Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Nou Ik Moet Helaas Zeggen Het Is Niet Mooi Ik Kan je Alleen Een 5,5/10 geven.. Sorry!!! Reageren
Pitbull Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ja idd hij is veel te druk, er staat veel te veel op(je wou hem TE mooi maken) 6.8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.