Ricardo Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 Wie kan voor mij de missie met het watervliegtuig uitspelen Dus ik stuur een save jij haalt hem ff saved en stuurt save terug het lukt mij echt niet en ik wil het wel ff uitgespeeld hebben voordat SA uitkomt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 waarom probeer je het niet gewoon, als je het niet lukt doe het dan nog een keer net zo lang tot je het wel lukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 Iedereen moet het leren, dus niet opgeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 Ik raad aan om eerst even te oefenen. Dan er voor gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metallicaman Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 Ik neem aan dat je het hebt over de missie van de filmstudio(dildo Dodo)? Die is idd redelijk irri als je geen joystick hebt tenminste, daarmee lukt het echt veel en veel beter! Dat is trouwens ook zo met die missie waar je bijvoorbeeld bommen moet gooien op die boten met die vliegtuigjes, dat is ook zwaar (...) zonder joystick. <_< Hoe dan ook, misschien wil een vriend of familielid wel even een joystick uitlenen zodat je die kan aansluiten, moet kunnen toch? succes ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 Wie kan voor mij de missie met het watervliegtuig uitspelen Dus ik stuur een save jij haalt hem ff saved en stuurt save terug het lukt mij echt niet en ik wil het wel ff uitgespeeld hebben voordat SA uitkomt! Ik wil wel jou helpen stuur de save file maar ik stuur me e-mail adres wel naar jou via pm systeem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 (bewerkt) m-ail maar naar mij ***.nl mischien haal ik verder voor jou EDIT door lantyz: Geen emailadressen op het forum svp. Gebruik hier een PB voor. Bewerkt: 14 oktober 2004 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 geen e-mail adressen uit wisselen op het forum a.u.b. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 Wie kan voor mij de missie met het watervliegtuig uitspelen Dus ik stuur een save jij haalt hem ff saved en stuurt save terug het lukt mij echt niet en ik wil het wel ff uitgespeeld hebben voordat SA uitkomt! Ik wil wel jou helpen stuur de save file maar ik stuur me e-mail adres wel naar jou via pm systeem En is het gelukt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ik had dildo dodo in en klap klaar maar met die klein vliegtuigje en die bommen die je moet gooien is wel K*T ja daar deed ik half uur over en als ze iets hebben of zo gaan ze met een auto weg en dan duurt het nog langer en die bommen gaan ook op d8 ik heb lang niet meer gedaan die missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 die is ten eerste kei makkelijk en ook nog eens leuk dus blijf proberen zo nodig eerst gewoon wat rond vliegen en daarna pas de missie vervullen suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Wie kan voor mij de missie met het watervliegtuig uitspelen Dus ik stuur een save jij haalt hem ff saved en stuurt save terug het lukt mij echt niet en ik wil het wel ff uitgespeeld hebben voordat SA uitkomt! ik heb hem zonder cheats gespeeld en zonder joystick heb er 4 keer over gedaan best makki mischien lukt het met de cheat ( booooooring) alles gaat langzamer . maar eigelijk dom dat je met cheat doet... en ik zeg de cheat ook wel nog,,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 die was simpel die missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.