Jump to content

je omgeboude auto,s


sarwish

Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sarwish

    14

  • SWYV

    4

  • .::FLIPKIP::.

    4

  • DST

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar modden is illegaal daar doe ik niet aan! :)

modden is niet illegaal hoor ;) (tenminste, voor zover ik het weet :puh: ) Hacken en het ombouwen van xboxen, zodat ze gekopieerde cd's kunnen draaien, das wel illegaal :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog een paar van mij:

gallery1817me.th.jpg

trd29ip.jpg

Jammer genoeg kan ik die mod van die getunde Slamvan met Xbox niet meer vinden.

EDIT: Bling heeft de mod even opgezocht dus voor de liefhebbers van die getunde Slamvan waar ik foto's van poste, je kan hem hier downloaden.

Veel plezier!

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

k sie zo veel mensen die et gwoon snappen dat auto's toevoege

maar k begrijp der helemaal niks van

kan iemand mij helpen

P.S bij modding help staat der soon programmatje voor maar die kan ik nie downloade

Link to comment
Delen op andere websites

Hé dat progammatje die jij bedoelt is IMG Tool, deze kan je hier makkelijk downloaden, lees dit topic even door voor meer info, je komt er vast wel uit. Als het niet lukt kan je vragen stellen.

Je hoeft het niet persee met IMG-Tool te doen je kan het ook met San Andreas Mod Installer (SAMI) dit progamma kan je hier downloaden. Als je een mod gedownload hebt start je dat progammatje op en druk je op install mod, dan moet je de locatie van de mod selecteren. Daarna zal SAMI de mod instaleren.

Om van die gedownloade mods te openen kan je het beste Winar downloaden, Winrar kan je hier downloaden.

Om mods te downloaden moet je naar GTA Mod Site gaan bijvoorbeeld deze of deze of deze.

Veel succes ;)

Vragen zijn welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
modden is niet illegaal hoor ;) (tenminste, voor zover ik het weet :puh: ) Hacken en het ombouwen van xboxen, zodat ze gekopieerde cd's kunnen draaien, das wel illegaal :puh:

Ombouwen is ook niet illegaal, je bent pas illegaal bezig wanneer je gekopieerde spellen in je bezit hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Off-topic:

een vriend van me die zijn broer, heeft bijna alles, maar dan wel een kopie! Ongeveer een jaar geleden is de politie/bob/... bij hem binnen gevallen, hij is er mee op TV en zo geweest. :) Hij moet nu een boete van 2500,-EUR betalen, maar ik denk dat de boete onder tussen al vermindert is! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kun je niet beter verder uw auto's plaatsen in Dit topic :) ? Dat is toch bijna hetzelfde topic, alleen staat er niet in of dat je ook auto's met een mod mag plaatsen. Ik kan zelf geen foto plaatsen omdat ik SA op PS2 heb :N .

Mensen leer toch eens lezen :puh: . Je kunt beter verderposten in Dit topic. Dit topic laat je gewoon rusten he! En rusten betekent: Niet posten in dit topic maar in Dit topic.

:zz::zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...